بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

اعمال جراحی پلاستیک زنان

 

 

عکسهای جدید از اعمال جراحی پلاستیک زنان 

 

 

در ادامه مطلب

 

 Labia Majora Reduction Surgery 

reduction surgery is performed for patients who feel that their labia majora (hair bearing outer vaginal lips) are too bulky or too floppy. (See testimonials) Enlarged labia majora can be genetic and have excessive fatty deposits, be a result of childbirth or due to a dramatic amount of weight loss. Depending upon the condition and the physician's assessment there are a number of ways to address your problem. It is not as simple as saying that all patients need a reduction and that every patient would then get the same surgical procedure to fix their problem. Having an experienced surgeon who has seen this many times before will decrease the chance of you getting the wrong surgical procedure. The experience of the surgeon is essential in choosing the correct procedure for you. Be sure to choose your surgeon well! 

 

 

 

 


  

(clitoral hoodectomy) 

 

The prepuce or the clitoral hood is located directly over the clitoris and acts as a protective barrier to the clitoris. Excess prepuce is actually excessive clitoral hood and is not a second layer but the same original clitoral hood, which is just excessive. It is not a second structure just an abundance of the same structure and usually helps to completely cover the clitoris.Excess prepuce is not usually removed but only reduced so the patient can have easier access to the clitoral gland for stimulation.The reduction of the excessive prepuce is called "clitoral hood reduction or clitoral hoodectomy." Most often this procedure is performed for functional reasons.

 

 


نظرات 19 + ارسال نظر
.:: نوروز شاپ ::. دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://norouzshop.com

با سلام و درود [گل]

وب قشنگ و پر محتوایی داری [قلب] بهت تبریک میگم دوست عزیز [گل] کارت حرف نداره [گل]

امدم دعوتت کنم بیای به فروشگاه نوروز شاپ [گل]

http://norouzshop.com

همه محصولات به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز با 40% الی 60% تخفیف ویژه عرضه میشود

بهترین فرصت برای خرید را از دست ندهید[گل]

همه سفارشات حتی در ایام نوروز هم آماده و ارسال میگردند [گل]

کلیه محصولات در پگ و کاور ضد خش و بسته بندی ضد ضربه عرضه میگردد[گل]

کلیه محصولات با گارانتی 48 ساعته عرضه میشود شما بعد از دریافت سفارش خود تا 48 ساعت میتوانید برای مرجوع کردن سفارش و دریافت هزینه خود اقدام نمایید

این بهترین فرصت خرید از یکی از بزرگ ترین فروشگاه های وب در ایران است[رضایت]

با خرید بیش از ده هزار تومان شما در قرعه کشی بزرگ نوروز شاپ شرکت داده خواهید شود[گل]

جوایز نفرات اول به ترتیب هفتصد هزار تومان - پانصد هزار تومان - سیصد هزار تومان و به هشتاد و نه نفر از خریداران خوش شانس خود هدیه کوپن خرید رایگان به اندازه مبلغ سفارش قبلی داده خواهد شود.[گل]

پس این فرصت بی نظیر را از دست ندهید[گل]

برای دریافت لیست جدید ترین محصولات ما + آدرس جدید سایت (در صورت پیش امد هرگونه مشکل احتمالی) + هدایا مختلف تبلیغاتی در یکی از گروه های زیر عضو شوید

آدرس گروه یاهو ما:

http://groups.yahoo.com/group/takbuy/join

آدرس گروه گوگل ما:

http://groups.google.com/group/takbuy?hl=fa

با عضویت رایگان در یکی از گروههای بالا از ده ها هدیه ارزنده + تخفیف در سفارشات بعدی + دریافت رایگان کوپن خرید و ..... برخوردار شوید.[گل]

امیدوارم شما هم به جمع مشتری های دائم ما بپیوندید [گل]

خدمات و محصولات فروشگاه ما رو با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید [گل]

مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شود[گل]

پایدار پیروز و موفق باشید[گل][بدرود]

http://norouzshop.com

ایرانی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام خانم دکتر
جسارتا توی سایت دکتر رهام واستون پیغام گذاشتم
خواهش میکنم اگه میشه کمکم کنید
ممنون میشم بهم زود جواب بدین

دکتر قاسمی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://drghasemim@yahoo.com

سلام همکار گرامی
وبلاگم رو بتازگی راه انداختم.
شمارو لینک کردم،
خوشحال میشم لینکم کنید.

مهندس چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ق.ظ http://shortdream.persianblog.ir

عکسها باز نشد
عیدمان عزا شد ...

ترنم پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام خانوم دکتر
عیدتون مبارک
راستش من در اطراف ناحیه کلیتوریسم دانه های سفیدی جمع میشود که وقتی میرم حموم میرن، میخواستم ببینم چی هستن و ایا مشکل سازن؟
در ضمن من یه بار هم از شما درباره اینکه نمیشم گفته بودم همونی که بعد از ماه رمضونا مشکل پیدا میکردم و 17 سالمه اگه یادتون باشه.من رفتم دکتر و بهم قرص مدروکسی پروژسترون 5 داد که سه ماه از 16 تا 25 پریود مصرف کنم ایا تاثیر داره و خوب میشم؟
خانم دکتر دعا کنین من خوب بشم با این قرصا و دیگه مشکلی نداشته باشم.
ممنون از شما
خداخافظ

این ترشحات طبیعی هستند و مشکلی نیست.

هانیه شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام خانم دکتر. من در قسمت تماس با من سوالمو مطرح کردم ولی اینجا هم می نویسم.و خواهش می کنم کمکم کنین چون واقعا از استرس دارم میمرم.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. راستش یه مشکلی هست که خیلی ذهنمو درگیر خودش کرده. من کلا قاعدگی نامنظمی دارم یعنی ممکنه که یک ماه نشم ولی ماه بعد بشم و خیلی شدید هم باشه. اما در طول این 6 ماه قبل خوب بود و فکر می کنم به خاطر مصرف قرص های LD بوده. آخرین باری که پریود شدم 5دی ماه بود و که تا 11 ادامه داشت و بعد از اون باز 30 دی ماه پریود شدم و 6بهمن ماه رابطه جنسی داشتم که اصلا نزدیکی با واژن من نداشت و خیلی آب منی هم به روی قسمت های خاصی نریخت ولی من از آب پیش منی همیشه ترسیدم. و من همیشه بعد از رابطه قرص خوردم ولی اینبار چون خیلیم عمولی و بی خطر بود بعد از رابطه 2 تا قرص ld خوردم که به خاطرترسم بود و 30 بهمن ماه باز پریود شدم که همون 6 روز خودش بود. ولی واسه اسفندماه ریود نشدم. در حالی که یه مقدار درد داشتم ولی نه زیاد چون من هیچ وقت درد نداشتم. و تا الان هم ریود نشدم. به نظر شما چیکار باید بکنم. خواهشا راهنمایی کنین. چون خیلی می ترسم.آیا ممکنه که این دیر شدن ها به خاطر هورمون باشه؟ چون من لاغرم ولی پرمویی دارم.و د ضمن ترشح هم نسبتا زیاد هست اینقدر که بعضی وقتا فکر می کنم پریود شدم ولی نیست و مایع سفید رنگی هست(با پوزش زیاد از شما و دیگر کاربران)

با سلام
در قسمت تماس با من اصلا پزسشی ننویسید چون امکان پاسخ گویی در ان قسمت وجود ندارد.
در مورد سوالتون باید بگم باید حتما به پزشک مراجعه کنید و بررسی شوید
بهم خوردن نظم پریود علل مختلفی دارد که حتما باید بررسی شود و در صورت لزوم درمان مناسب صورت گیرد.

مجتبی کریمی سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://uptudate.blogspot.com/

جالب بود .ممنون

فاطمه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام
ببخشید میخواستم بگم که من کلا پریود نا منظمی دارم تا حالا سه دوره قرص پروژسترون خوردم الان حدود ۴ ساله که پریود شدم و ۱۷ سالمه در ضمن من ترشحاتی دارم که بعضی موقع ها سفید سفید و بعضی موقع ها هم شیری است یه وقت ها بو نداره یه وقت ها هم بو داره یه وقت هایی هم زیر شکمم راست یا چپ تیر میکشه ایا مشکلی دارم؟
یه سوال دیگه اینهم که ایا با سونوگرافی عفونت در واژن معلوم میشه؟

سونوگرافی عفونت را مشخص نمی کند.
در مورد نامرتب بودن پریود به مطالب مربوطه در همین وبلاگ مراجعه نمایید

بندهشن چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://khorshidvareh.blogfa.com

درود بر شما
اطلاعات فوق العاده ایی در وبلاگ شما هست.من به اندازه ی خودم استفاده بردم.
به امید موفقیت بیشتر شما

حسن پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

shorooeyek ehsas: سلام دنبال یه خانم بیوه یا دختر برا ازدواج میگردم با توجه به شرایطی که دارم۰۹۱۸۹۰۰۳۷۲۷

سارا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

می خواستم ببیننم آیا با این جراحی پلاستیک از لذت جنسی هم کم می شه یا نه؟

سلام
بستگی به نوع عمل داره معمولا زیاد تعییری نمیکند ولی اگر قسمت اعظم لابیا مینور یا کلیتوریس برداشته حتما از این نظر مشکل ایجاد خواهد شد

ناهید چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام خانوم دکتر.واقعا ممنون از این عکس که گذاشتین راستش منم همین مشکل یعنی بزرگی کلیتوریس را دارم و بد جور داره با روح و روانم بازی میکنه میشه لطفاهزینه عمل رو بگین ممنون میشم.........

سلام
هزینه ها ی اعمال جراحی پلاستیک 800 تومن هست .

ناهید چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

راستی اگه میشه لطفا شماره تلفن و ادرس مطبتون رو بدین ممنون

میتونید
تهران یا دوبی مراجعه کنید
ادرسها رو الان براتون تو سایت قرار میدم

ناهید پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

خیلی ممنون ازپاسختون

نازنین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام خانم دکتر. من قبلا خیلی مزاحمتون شدم و شما خیلی منو راهنمایی کردین واقعا ممنونم.
خانم دکتر جراحی لبکتومی برگشت ژذیره؟ اخه می خوام اگه برمیگرده و فقط تا یه مدت ظاهرش خوب میمونه نزدیکای ازدواجم جراحی کنم:)
ولی اگه برنمیگرده هر چه زودتر دلم میخواد جراحی کنم چون واقعا ازش متنفرم...
خانم دکتر شما تو ایرانم مطب دارین یا فقط دبی هستین؟ اگه اینجا نیستین لطفا یه دکتر خوب معرفی کنید اگه میشه...
خیلی خیلی ازتون ممنونم.

نازنین شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

salam.chera emaile man sabt nemishe?

نازنین سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

chera soalaye man sabt nemishe? bayad chika konam??

نازنین پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام خانم دکتر..من قبلا خیلی مزاحمتون شدم و شما خیلی به من کمک کردین..واقعا ممنونم...
الان میخواستم بدونم جراحی لابکتومی برگشت ژذیره؟ یعنی ممکنه بعد از یه مدت به شکل اولش برگرده؟ میخوام بدونم که اگه ظاهرش همیشه خوب نمیمونه نزدیکای ازدواجم جراحی کنم :)
ولی اگه چیزیش نمیشه هر چه زودتر حراحی کنم چون واقعا ازش متنفرم...
خانم دکتر شما الان فقط دبی هستید یا ایران هم مطب دارین؟ اگه میشه ادرستونو لطف کنید چون من تو سایت چیزی ندیدم..
ممنون

پرند یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

با سلام خدمت شما و خسته نباشید بابت وبلاگ مفیدتون.
مشکلی که من دارم این هستش که یکی از لب های کوچک من بلندتر از دیگری هست.میخواستم بدونم برای جراحی چه جوری باید اقدام کنم و هزینه اش چه قدر هست و آیا بعد از عمل مشخص هستش که عمل صورت گرفته یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد