بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

انتشار کتاب

 

 

 

 

 

 قابل توجه همکاران متخصص زنان و زایمان - ارولوژی و جراحی عمومی 

 

 



   

 

 

کتاب  : لاپاروسکوپی و هستروسکوپی نزهت در جراحی زنان   


ترجمه دکتر رویا پورقربان    

   

منتشر شد  

 

 

جهت خرید و ارسال پستی میتوانید با انتشارات تیمورزاده تماس حاصل نمایید.

 

 

مراکز فروش : انتشارات تیمورزاده

 

  

  کتابفروشی باقرخان :           انتهای بلوار کشاورزـتقاطع باقرخان تلفن:۶۶۵۹۱۵۱۵  



کتابفروشی ۱۶ اذر :                                ابتدای خ ۱۶ آذر ـ تلفن :  ۸۳۳۸۳

 


 بهاء: 49200 تومان 


چاپ اول : پائیز 89 



خرید پستی : 


http://booksite.ir/bo1.php?id=9789644208904






مقدمه مترجم
"منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت .هر نفسی که فرو می رود،‌ ممد حیات است و چون برمی‌آید مفرح ذات پس در هر نفسی، دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب." سعدی
کتابی که در پیش رو دارید چاپ سوم کتاب لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی نزهت در اعمال جراحی زنان می باشد.چاپ اول این کتاب به سال 1995 بر می گردد و مقدمه هایی که در ادامه آورده میشود ارزش جهانی کتاب و مولفین ان را بر همه دوستان روشن می سازد. احتمالا تمامی اساتید از قبل با این کتاب اشنایی دارند و همکاران جوان و رزیدنتهای عزیر هم انقدر این کتاب را ارزنده و درخور توجه خواهند یافت که نقایص و کاستی های ترجمه اول مرا به بزرگواری خود خواهند بخشید. از طرف دیگر این کتاب اولین ترجمه کتب جراحی زنان نیز می باشدو شما عزیزان را در مروری سریع بر تکنیک های جراحی زنان یاری خواهد نمود. آشنایی من با این کتاب در دوران رزیدنتی و در حقیقت با چاپ دوم کتاب (در سال 2000) شروع شد . متن بسیار روان کتاب و اطلاعات بسیار ارزنده ان مرا شیفته خود کرده بود طوری که درست مثل یک کتاب رمان ! تمام شب را مطالعه نموده و اولین زمانی که سر از مطالعه ان برداشتم دیگر صبح شده بود!!. در ان زمان ازاین کتاب فقط یک جلد و آن هم در کتابخانه اختصاصی اساتید(دانشگاه تهران) وجود داشت . لذا تصمیم گرفتم این کتاب را ترجمه و در اختیار تمامی همکارانم قرار دهم .البته کتابی که امروز در پیش رو دارید حاوی مطالب و بخشهای جدیدتری است و دائره المعارفی را البته به زبان فارسی در پیش روی شما میگذارد .
در اینجا جا دارد از پروفسور کامران نزهت یکی از مشاهیر بزرگ علمی دنیا و از مفاخر معاصر ایران که مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده و اجازه ترجمه و انتشار کتاب را بمن اعطا فرمودند نهایت سپاس و تشکر را بجا آورم و در خاتمه با نام و یاد آن همه خوبان که عاشقانه سفر کردند بدینوسیله از خانواده عزیز و دوست پرمهرم صنم کازرونی که همواره مشوق من در ترجمه این کتاب بوده اند سپاس گذاری کرده و از مسولین محترم موسسه انتشاراتی کمبریج نیز که اجازه انتشار کتاب را بمن عطا فرمودند و موسسه انتشاراتی تیمورزاده که قبول زحمت فرمودند بسیار ممنونم.از سرکار خانم اخگر و سر کار خانم عینی که زحمت صفحه ارایی کتاب را بر عهده گرفتند و سایر همکارانشان در موسسه انتشاراتی تیمورزاده بی تهایت متشکرم.
دکتر رویا پورقربان
بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان و نازایی از دانشگاه تهران ،
تابستان 1388

نظرات 12 + ارسال نظر
فریبا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام خانم دکتر عزیز
انتشار کتابتون رو از صمیم قلب بهتون تبریک میگم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی همواره موفق و پیروز باشید
ارادتمند شما
قریبا

یکی از بیماران جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام خانم دکتر عزیزم
جاپ کتابتون رو تبریک میگم .ما بهتون افتخار میکنیم
موفق باشید
یکی از بیماران شما

سیما جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ق.ظ

تبریک .................
باید بهتون خسته نباشید گفت .
موفق باشید....

لیلا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام خانم دکتر
خوشحالم که می بینم مثل همیشه به فعالیتتون فرهنگی تون ادامه میدید . چاپ کتابتون رو خیلی خیلی تبریک میگم
لیلا

بنفشه یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
ممنون از اینکه جواب سوالم رو دادید .
وبلاگ خیلی خوبی دارید .من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم و بیشتر مطالب رو خوندم خیلی خوب و اموزنده است .با ارزوی سعادت و موفقیت بیش از پیش شما .
بابت چاپ کابتون هم تبریک میگم .

نسیم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام خانم دکتر
نسیم هستم از بیماران قبلیتون
چاپ کتابتون رو خیلی خیلی تبریک میگم
موفق باشید
مرسی از اینکه دوباره برامون می نویسید

پروانه سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام خانم دکتر چاپ کتابتون رو همراه با فرا رسیدن عید نوروز خیلی خیلی تبریک عرض میکنم .

سلام
پروانه جان از لطفی که داری بسیار سپاس گذارم

صنم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام خانم دکتر
چاپ کتابتون رو تبریک میگم همیشه موفق باشید.

پریا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://lovely6666.blogfa.com

سلام خانوم دکتر .یه سوال خیلی مهم داشتم که روم نمیشه از دکتر حوضوری بپرسم میشه کمکم کنین.

سعید پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://teorimousighi.blogfa.com


سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
خواهش میکنم جواب سوالمو بدید.من چند ماه پیش بادوست دخترم رابطه جنسی داشتم(البته نه کامل با اطلاعاتی که از پرده بکارت دارم ،‌ پاره نشد، یعنی به هنگام رابطه خونی نیومد) و موقع انزال همونجابود....بعد از 1 ماه متوجه شدیم باردار شده و مجبور شدیم از آمپول برای دفع جنین استفاده کنیم و بعد از تزریق آمپول بعد از 3 روز دچار خونریزی شدید شد...خانم دکتر سوال من اینجاست که آیا به علت خونریزی شدیدی که داشته ممکن هستش پرده بکارتش پاره شده باشه؟

reza دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

با سلام
ببخشید من برای تغیر جنسیت نیاز به عمل لاپاراسکوپی رحم و تخمدان (تخلیه کامل) دارم
ایا شما این عمل را انجام میدهید؟؟؟
مجوز قانونی از دادگاه دارم که تحت پوشش بیمه نیز قرار میگیرد .
با تشکر

من متاسفانه ایران نیستم تا جایی که من میدونم اقای دکتر شروین این عمل رو امجام میدن میتونید پیش ایشان مراجعه کنید. اگر هم خواستید به روش باز عمل بشید که همه دکترا میتونند این عمل رو براتون بکنند.
موفق باشید

ندا یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام دکتر
وققتتون مبارک
من ۲۴ ساله هستم و ۱۰سال است که پریود می شوم
اما همیشه با نامنظمی پریود مواجه بوده ام
گاهی با خونریزی بیش از ۲۰ روز و گاهی با ۳ ماه عدم پریود
بارها به دکتر مراجعه کردم و قرص LD به من تجویز می کردند اما من با این قرص دچار لکه بینی می شوم به همین دلیل 3 دوره به من HD تجویز شد که به مدت 6 ماه پریود من تنظیم شد البته با دوره های 23 روزه
من مجرد هستم و الان نزیک 20 روز است که پریودی من عقب افتاده است و باز دارم نگران می شم
در ضمن چند روزی است که خودم مصرف قرص HD را شروع کرده ام که بلکه پریود شوم و 2 روز است که ترشحات ندارم
لطفا مرا راهنمایی کنید خیلی می ترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد