بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

داروهای موثر در کاهش وزن

 

داروهای موثر در کاهش وزن  

دوستان زیادی در خواست کردن به داروهای نسبتا موثر و کم عارضه جهت   

کاهش وزن اشاره کنم  

در اینجا تعدادی از این داروها معرفی میشود ولی فقط تحت نظر پزشک معالج (تغذیه - داخلی - زنان-عدد ) مصرف کنید و از مصرف خود سرانه بپرهیزید 

 

 

 

قرص ریداکتیل در کاهش اشتها اثر بسزایی دارد  

ولی باید مواظب بود بعد از قطع دارو  

حالت پر خوری ایجاد نشود

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام وب شما خیلی خیلی خوب است اگه میشه من رولینگ کنید وبه من سربزنید باتشکر

سلام عزیزم
اگر دقت کنید من فقط سایت های پرشکی رو اینجا لیمک دادم . متاسفم که نمیشه .

دوست سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام یه سوال داشتم اگرترشح سفید رنگ مثل سفیده تخم مرغ ولی کم غلیظ رنگ تر ببینیم مشکلی دارم

معمولا این ترشحات عادی هستند

VOTE سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ

سلام خانم دکتر پور قربان
اگر اطلاعات دقیقی از عمل جراحی و دوختن پرده ی بکارت برای دختران بخوام چطور میتونم به طور خصوصی راجع بهش ازتون کمک بگیرم
راجع به بهترین روشش جراحی
طول درمان
مراقبت ها
نحوه ی عمل
و میزان موفقیت عمل
ممنون میشم از لطفتون
واقعا وب جالب دارید که میتونه خیلی کمک کنه
اینجا که نمیشه اما به صورت خصوصی یا جور دیگه ای وبم رو میدم خدمتتون تا تشریف بیارید
لطفا جواب من رو در آدرس ایمیلی که بالا مینویسم ارسال کنید اگر فرصت کردید
این آدرس میل رو صرفا برای پاسخ شما نوشتم
ببخشید که آدرس پرسنلیم نیست
با تشکر

متاسفانه این کار در ایران قانونی نیست و پیگرد قانونی دارد

محمد پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://patogpc.blogsky.com

با سلام سایت شما خیلی قشنگه و مطالب بسیار خوب و ارزشمندیی هم داری اگر مایل به تبادل لینک هستی بعد از لینک کردن هر کدام از وبلاگ های من که خواستی در بخش نظرات همان وبلاگ به من خبر بدهید تا شما را لینک کنم . متشکرم

همه نمونه آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر عکس ایرانی وخارجی
http://patoghpc.mihanblog.com

#خانواده آموزش عکس کتاب ایرانی ازدواج#
http://patogpc.blogsky.com

#آموزش ازدواج عکس بهداشت سلامتی#
http://patogpc.persianblog.ir

مارال سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

سلام ممنون از اطلاعات خوبی که در سایتتون دارید من یک سوال دارم و آن این است که بعد از 3 ساعت ترشحات سفید و خمیری شکل در وازن دارم و حتی در حین سکس با همسرم بازهم ترشحات داخلی سفید دارم آیا من مشکلی در رحمم دارم

این ترشحات گاهی طبیعی هستند و گاهی هم مربوط به وجود قارچها می باشند
سالی یکبار معاینه زنان برای چکاب مشکلات احتمالی الزامی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد