بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

مشاهده نحوه پیشرفت زایمان توسط پزشک و بیمار

 

 

Trig Medical Inc., a company out of Yokneam, Israel, wants to take childbirth experience on a multimedia trip. The main idea is to offer parturients a better visual understanding of the labor process in real time, and to offer clinicians "all labor progress parameters... accurately and objectively, based on ultrasound imaging, allowing the medical staff for better decision-making." The company's LaborPro technology has been playing well with investors, as Israel's business newspaper Globes has recently reported.

Here's more about the system:

LaborPro is a novel labor monitoring system that using ultrasound imaging measures continuously and objectively fetal position, presentation and station along with cervical dilatation. LaborPro quantitatively assesses and records vital labor parameters in real-time to enable obstetricians to make informed and accurate decisions throughout the labor process to improve both the quality and cost of obstetric care

Advanced Technology

  • Station & position determination by ultrasound imaging.
  • Radiation-free pelvimetry & birth canal modeling.
  • One-step computerized trans-vaginal digital examination.
  • Accurate measurement of cervical dilatation.
  • Comprehensive labor data recording.

    Unique Benefits

  • Non-invasive, precise measurement of station & position.
  • Improves assessment of non-progressive labor.
  • Supports decision-making before operative delivery.
  • User friendly, on-screen display of all labor parameters.
  • Enhances patient comfort and sense of security
  • نظرات 5 + ارسال نظر
    نازنین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

    سلام خانم دکتر
    با تشکر از وبلاگ جامع و کاملتون
    من یک سوال داشتم من 25 سال و همسرم 26 سال دارند ما یک سال هست که ازدواج کردیم و برای پیشگیری از قرص LD استفاده میکردم ولی یک عوارض داشت اون هم جوشهای زیاد صورتم که با ازمایش علتش ای قرص ها تشخیص داده شد..با روشهای پیشگیری اشنا هستم ولی ما هند هستیم و مشغول تحصیل و یک ماه دیگه باید برگردیم دوباره هند و تصمیم داریم تا 4 سال بچه دار نشویم ...شما کدام را پیشگیری رو توصیه میکنید که کمترین عوارض رو داشته باشه( با توجه به پایین بودن سطح بهداشت هند)
    ممنون متشکرم

    با سلام
    اگر جوش صورت دارید میتونید نوع قرصتون رو عوض کنید و از دیان استفاده کنید
    در کل همین روش برای پیشگیری بسیار مناسب هست و میتوانید تا هر
    چند سال که خواستید ادامه دهید . اخیر بر چسب های جلوگیری از بارداری با نام اورا در بازار ی باشد که از انها نیز می توانید استفاده کنید.

    سا را یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

    با سلام خدمت شما خانم دکتر . من ۲۴ سال سن دارم و ۳ سال هست که ازدواج کردم میخواستم بپرسم در چه روزهایی قبل و بعد از عادت مایانه واژن تنگ تر خواهد بود؟و اینکه غیر از جراحی پلاستیک چه موادی رو جهت تنگ شدن پیشنهاد میفرمایید؟از لطفتون ممنونم.

    ورزشهای کگل و مطالب مربوز به ان را در وب لاگ مطالعه بفرمایید

    سلمان چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://scroll.blogfa.com

    سلام / من یک مریض نیستم. نظر دادم که از بلاگ مفید و خوبتون تشکر کنم و جسارتا برای به روز بودنتون میخوام یک سایت رو بهتون معرفی کنم، یکی از همکارای طراح منه..
    اگر RSS اون رو بگیرین فکر کنم خیلی بدرتون بخوره / پست جدیدش رو مربوط به HPV گذاشته بود، من هم کنجکاو که بدونم چیه و به بلاگ جالب شما رسیدم..
    لینک : http://www.flickr.com/photos/erikaonodera
    موفق باشید./

    مرسی
    موفق باشید
    در مورد HPV مطالب به اندازه کافی در این وب لاگ هست
    کافیه که جستجو نمایید

    پدرام پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ

    سلام خانوم دکتر :)
    نمی‌دونم به دلایل فرهنگیه یا ضدفرهنگی!
    وقتی یکی از نزدیکان [ـِ خانم] به دلیلی غیر از زایمان (معمولا خانم‌های میانسال)، کارش به متخصص زنان می‌کشه یا حتی جراحی‌ای در این زمینه انجام می‌ده و ملاقاتش هم می‌ریم، نمی‌گن چی بوده!
    فوق فوقش وقت ملاقات باید از بخش «تشخیص» تابلوی بالاسرشون چند تا حرف لاتین بدخط بخونیم!
    اینکه من خوندم، فکر کنم H.A بود
    اگه اون نباشه، شیاد H1A یا HIA.
    جراحی بود.

    سرچ کردم، به یکی از مطالب شما رسیدم؛ توضیحاتش یکم تخصصی بود. پس صریح و زیردیپلم (!) از خودتون می‌پرسم:
    اینجوری که برداشت کردم، چسبندگی ارگان‌های درون شکمیه؛ درسته؟
    یعنی چسبیدنشون به هم؟
    تو کلاس تنظیم یادمه از یه موردی صحبت شد که رحم خیلی بزرگ می‌شه و روی یکی از اعضای دیگه می‌افته و با جراحی یه جورایی جمعش می‌کنن.
    این همونه؟
    می‌شه خیلی ساده توضیح بدین؟
    و بعد از جراحی، دوران نقاهت چقدر طول می‌کشه؟
    چه چیزهایی رو باید رعایت کنه؟

    اگه وقت توضیح بقیه‌شو ندارید، صرفا لطف کنید و بگید اصلا چیه؟

    ُُ TAH داریم و VH ولی من HA بخاطر نمی ارم چی هست

    پدرام جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

    راستش چون اینجا دیدم چند جا HA اومده، ازتون پرسیدم
    البته شاید بحث چیز دیگه‌ای بوده
    http://zananzayemannazaei.blogsky.com/1387/09/24/post-61/

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد