بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

ویدئو مربوط به ای وی اف

 

 

ویدئوی مربوط به ای وی اف  

 

 http://www.layyous.com/Videoclips/pickup_icsi.htm 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام دکتر
خسته نباشین
دختری هستم ۱۷ ساله که از کودکی عادت زشت خودارضایی همراهم بوده.فقط بصورت لمسی بوده و دردی هم نداشتم.
خیلی دوس دارم این عادتو ترک کنم ولی نمیتونم.
میخوام ازدواج کنم ولی شنیدم خودارضایی پرده رو پاره میکنه.ترس زیادی دارم.عصبی شدم.امکان مراجعه به پزشک برام وجود نداره.لطفا بهم بگین ایا ممکنه پردم پاره شده باشه
اصلا میشه بدون اینکه چیزی وارد پام شده باشه پردم پاره شده باشه
راهی وجود داره که خودم از وجودش مطمئن بشم یا نه؟
توروخدا کمکم کنین
خیلی حالم بده
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد