بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تازه ها : کاتتر جدید جهت انتقال جنین

 

Guardia Pro Helps Embryo Placement Through Assisted Reproductive Technology  

 

 

 

Cook Medical has announced a unique new catheter for helping move embryos into the uterus through cervical mucus and blood. ghdf5534.jpgThe Guardia Pro Protective Embryo Transfer Catheter makes cervical flushing or aspiration unnecessary prior to embryo placement.

From the press release:

The Guardia Pro's outer sheath protects the embryo through entry and then opens in petals to further advance the inner transfer catheter allowing placement of the embryo in the uterine cavity.

Additionally, the transfer catheter also incorporates Cook's Microvol™ technology that decreases the volume of fluid required for embryo transfer helping lessen the likelihood of embryo migration and allowing more accurate embryo placement.

Press release: Cook

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام
وب قشنگ و پر محتوایی دارید وبراتون آرزوی موفقیت دارم.
فقط یک سوال : قند 140 درخانمی 38 ساله بدون سابقه قبلی وباقصد بارداری بروش IVF :کنترل قند؟؟؟

۱۴۰ ناشتا یا بعد از غذا؟
اگر ناشتا باشه باید بعد از غذا هم حتما کنترل شود

لیلی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام خانم دکتر ترا به خدا به ما کمک کنید ۸ سال ازدواج کرده ایم ۵بار ای وی اف کردیم نتیجه نگرفتیم چسپندگی لوله دارم نمی دانم چکار کنم در ضمن علت چسپندگی فکر کنم مربوط به تی بی که در کودکی داشتم بوده است آیا راهی برای بچه دار شدن ما وجود دارد
این ای دی من است اگر بزگی کنید و با من تماس بگیرید gilan_87

الهام یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

میشه عکسی از رحم تکشاخ بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد