بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

روش فیش - پروب دی ان ای و پی چی دی

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
صالحی سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام خسته نباشید

علت سفتی دور و بالای ناف بعد از 3 ماه سزارین میتونه مربوط به زنان باشه یه باید به متخصص داخلی مراجعه کرد ؟ ممنون

دکتر پورقربان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

احتمالا بعلت سزارین هست و معمولا بعد از مدتی برطرف میشود ولی در هر حال باید از نظر وجود فتق نافی هم بررسی گردد

احمدی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام .

من و شوهرم بعد از آزمایش ژنتیک متوجه شدیم که احتمال داره صاحب فرزند سیکل تال بشیم .درمانی برای این مورد وجود داره تا بتونیم از تولد همچین فرزندی جلوگیری کنیم .مشاوره ژنتیک می تونه به ما کمک کنه ؟

با سلام
بیماری سیکل سل در همان ماههای اول بارداری با نمونه برداری از جفت CVS یا امنیوسنتز قابل شناسایی و در صورت لزوم سقط هست در این مورد اگر کاملا ثابت شده باشد پزشکی قانونی اجازه سقط را میدهد

علی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://http://www.dardedelnaslesokhteh.blogfa.com

سرکار خانم دکتر پور قربان
با سلام خدمت شما
یک سئوالی در مورد فیبر از شما کردم و به آدرس شما میل کردم و باتوجه به اینکه فشار کاری شاید این اجازه رو به شما ندهد ولی خواهشی که دارم نسبت به ارسال پاسخ که در میل شما است اقدام فرمایید
با کمال تشکر حمامی ضمنا اگه امکانش هست در وب اینجانب در بخش خصوصی پاسخ رو قرار دهیدhttp://www.dardedelnaslesokhteh.blogfa.com/

isa جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ق.ظ

من پسری هستم که تالاسمی مینور(A2=4.8) و میخوام با دختر خانمی با کم خونی داسی شکل(S=38) ازدواج کنم.که هر دو هیچ عامل خواصی نداریم.به ما گفتن 25درصد احتمال داره بجتون سیکل تال میشه.حالا بعضی از دکترا میگن کم خونی که برای بچه بوجود می آید موردی برا بچه به وجود نمی آرد و بچه یه کم بیشتر از خودتون کم خون تر میشه و بعضی ها هم نظرشون اینه که بچه چیزی شبیه تالاسمی ماژور میشه.چگونه می شود به این موضوع پی برد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد