بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

واکسیناسیون اچ پی وی بر علیه ویروسهای عامل سرطان دهانه رحم

 

واکسیناسیون جهت جلوکیری ار کانسر سرویکس 

"واکسن HPV"  

 

ویروس HPV 

کانسر سرویکس 

نظرات 4 + ارسال نظر
فریال وائلی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام خانم دکتر پورقربان
من ادرس ایمیل شما را میخواستم. یا هر روش دیگری که بتوانم با شما تماس داشته باشم. البته امیدوارم که من را شناخته باشید.
با تشکر

سلام
royapm@yahoo.com

آرش جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://amoozesh_4_u.persianblog.ir/

سلام
آپ کردم
با درخواست کمک از سوی شما..........حتما بیا
حتما کامل بخون ....... خیلی مهمه
حتما هم تو نظرسنجی .. پائین لوگوی دوستان – زیر آنتی ویروس کسپرسکای شرکت کن
ممنون که وقت میذاری
شاد باشی
[گل]

غریب شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام یه سوال داشتم اگه با آینه به خواهی چک کنی که پرده بکارت سالم است چطوری میشه لطفا همینجا جواب من رو بدید با تشکر

فکر نمی کنم اینکار عملی باشد بهتر است یه نفر دیگر و ترجیحا پزشک زنان یا ماما این کار را برایتان انجام دهد

رویا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.royaye-zamane.blogfa.com

سلام به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد