بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

پرولاپس (افتادگی) ارگانهای لگنی

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رضا پورقربان یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام
من محمد رضا هستم نمی دونم شاید شانسی فامیل های ما یکی شده است اما من دوست دارم با شما اشنا شوم
من در اصفهان زندگی میکنم . راستی از زحمات شما خیلی خیلی تشکر میکنم شما یه جورایی ابروی خانواده ما را خریدید
با تشکر

محمد رضا پورقربان

مفتاح یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

میشه توضیح بدید کمکاری تخودان بعنی چی؟
و اینکه اگر یکی از تخمدانها از حد طبیعی بزرگتر باشه چه مشکلاتی به وجود میاد؟!

کم کاری تخمدان یک اصطلاح هست که در مواقعی که مثا هر کدام از اعضای دیگر بدن فعالیت تخمدان کمتر از حد مورد انتظار است مورد استفاده قرار میگیرد . علائم ان نامرتب بودن پریود . عقب افتادن عادت ماهیانه در اثر ازاد نشدن تخمک و اختلالات هورمونی دیگر هست.

ati سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام
یه سوال داشتم
آیه خود ارضایی در دختر ها باعث عقب رفتن پرده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟شما خودتون چنین موردی بین مریضاتون داشتید؟ممنون میشم جوابمو بدید

خیر . اگر آسیبی به ژرده بکارت نرسد معمولا مشکلی پیش نمی اید.

ساسان سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
این قضیه خشک شدن رحم چیه؟؟؟
میشه توضیح بدید؟
آیا جلوگیری طبیعی بدون قرص باعث نازایی میشه؟
ممنون از توضیحتون

با سلام
مصرف قرص با کاهش احتمال عفونت ها و درمان اختلالات هورمونی در کاهش احتمال نازایی موثر است ولی جلوگیری طبیعی موجب نازایی نخواهد شد. فقط احتمال بروز حاملگی ناخواسته در این روش اندکی بیشتر است.
خشک شدن رحم اصطلاح علمی نمی باشد و بطور عامیانه در مورد کاهش ترشحات واژن استفاده میشود

اروین سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.anatomybadan.blogfa.com

با سلام دوباره :
می خواستم بدانم , اگر من سوالی پزشکی داشته باشم چگونه می توانم انرا با شما بصورت خصوصی در میان بگذارم ؟
چون در وبلاگ شما امکان دادن نظر خصوصی وجود ندارد .
با تشکر .

ایمیل بزنید
royapm@yahoo.com

ریحانه چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام
اگر ممکن است لطفا در باره دسترسی به آی یو دی های هورمونی مرا راهنمایی فرمایید .
از مطالب مفید وبلاگتون بسیار استفاده کردم .موفق باشید.

ریحانه جان
ای یو دی هورمونی به اسم Mirena در داروخانه های معتبر تهران وجود دارد و شما میتوانید با قیمت حدود 200 هزار تومان انرا تهیه و از پزشک هود خواهش کنید که از ان استفاده نماید

فرزانه یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ http://shabgard-tanha.tk

سلام
خسته نباشید در مدرسه سال اول دبیرستان از طرف بهداشت واکسنهای را به همه بچه ها زدن و بعد از ان کارتی رادادن که در ان یک سری واکسن های دیگه بود که بعد از هرمدت معین بقیه واکسن هارانیز بزنیم ومن فقط همان بار اول در مدرسه واکسن زدم ودیگر بقیه واکسن هارا نزدم حالا قبل از بار دار بودن چه کار کنم ایا مشکلی وجود دارد . در ضمن 25سال سن دارم ممنون میشم اگه منو راهنمای کنید

کلا قبل از بارداری بهتره اگر قبلا مبتلا به سرخجه نشده اید واکسن ان را تزریق کنید البته تا سه ماه بعد نباید باردار شوید .و واکسن کزار یا به اصطلاح واکسن دوگانه نیز معمولا تزریق می شود.واکسیناسیون هپاتیت نیز امروزه بعمل میاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد