بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تست هوش

 

 

تست هوش 

 

 

 


Intelligence IntervalCognitive Designation
40 - 54Severely challenged (Less than 1% of test takers)
55 - 69Challenged (2.3% of test takers)
70 - 84Below average
85 - 114Average (68% of test takers)
115 - 129Above average
130 - 144Gifted (2.3% of test takers)
145 - 159Genius (Less than 1% of test takers)
160 - 175Extraordinary genius

 

تست هوش رایگان برای شما 

نتایج ازمون را در قسمت نظرات بنویسید 

 

http://www.free-iqtest.net/ 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
دکتر پورقربان یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://zananzayemannazaei.blogsky.com

من 158 شدم .

سارا خانم یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://zananegi.mihanblog.com

سلام
من ۱۴۴ ........
ممنون تست جالبی بود

احسان دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://loveeee.blogsky.com

سلام عزیزم خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری
موفق شاد و پیروز باشی
عزیزم اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم خبرم کن.
راستی سال جدید هم مبارک !!!!!
شاید امسال سال خوبی داشته باشیم !!!!!
تا بعد
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

دکتر پورقربان دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ http://zananzayemannazaei.blogsky.com

با تشکر از تمامی دوستانی که لطف میکنند و کامنت می گذارند.
متاسفانه امکان تبادل لینک فقط با سایتهای پزشکی وجود دارد
و از سایر دوستان صمیمانه پوزش می خواهم

شاد موفق باشید

شیما چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام اول از وبلاگ خوبتون ممنونم . بعد با اینکه بعد از خوندن متن های راجعبه pcod خیلی حالم گرفته بود رفتم این تست رو دادم ولی حوصله تمرکز نداشتم 130 شد.

خب این که خیلی خوبه
البته این تستها قلق داره و اگر قبلا تست داده باشید سوال تکراری معمولا زیاد دارند....

لیلا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام.وبلاگتون خیلی امیدوارکننده اس.خیلی ممنون وخسته نباشین

یه سوال:من میخوام یه سوال مطرح کنم ولی نمیدونم از کجا
اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام
اگر سوالتون خصوصی هست ایمیل بزنید و اگرنه در هر جایی دوست داشتید میتونید پیام بذارید
از حسن توجهتون متشکرم

بابک پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

باسلام و عرض خسته نباشی به خانم دکتر و تشکر سایت بسیار علمی و مفیدتون

من در قسمت IQ شرکت کردم و نمره ام شد 107

بابک

مرسی بابک جان
این تستها تکراری هستند و اگر قبلا از این نمونه ها دیده باشی حتما امتیازت بیشتر میشه
همین ۱۰۷ هم خیلی خوبه نگران نباش

راشین پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

من ۱۳۱شدم ولی مطمئنم هوشم از این پایین تره .چرا جوابم خوب اومد ؟

این تستها بستگی به آشنایی قبلی با روش تست دارند و خیلی استاندارد نیستند

نازنین شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
اولین بارم بود تست هوش می دادم. جالب بود. 135 شدم. به نظرتون چطوره؟ نمره ی کمی نیست؟

عالیه

فهیمه سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام خانم دکتر
من مشکلم رو بطور خصوصی به ایمیلتون ارسال کردم .
بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم .

محسن چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام خانم دکتر. من انگلیسیم زیاد خوب نیست اما دوست دارم تست رو حل کنم. چیکار کنم...؟ :)

فرناز دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

۱۳۶

عالیه

ماندانا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ق.ظ

۱۹سالمه دانشجوی داروسازی تهران.۱۲۰شدم.دبرس شدم.خنگم؟

لابد جدیدا عاشق شدید.

ایلیا جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ

135 شدم!
البته 2 تا از شوالاشو نتونستم بفهمم! شاید بیشتر بیشتر می شد! D:

shila دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ

125
3 تا رو نتونستم جواب بدم. جالب بود مرسی

nilia دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد