بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تصاویری از پیچ خوردگی بیضه

 

تصاویری از پیچ خوردگی بیضه  

 

 

 

 

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

 

 

پیچ خوردگی بیضه معمولا بدنبال ضریه و ... رخ میدهد و با درد شدید همراه است و باید در عرض نیم ساعت مورد عمل جراحی قرار گرفته و بیضه پیچ خورده به حالت طبیعی برگردانده شود وگرنه خونرسانی بیضه قطع شده و بیضه از بین می رود (شکل زیر)   

 

  

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام واقعا به خاطر این وب اموزنده تبریک میگویم من یک محصل مامایی هستم و مطالب این وب واقعا بدرد من میخورد .امیدوارم همیشه بتوانماز این وب استفاده کنم راستی خانم دکتر ایامیتوانم ادرس ایمیل شخصی تان را داشته باشم تا در وقت ضرورت سوالاتم را نه از طریق وب که از ان طریق دنبال کنم.......با احترام

با سلام و با تشکر از حسن توجهی که داشتید
ایمیل royapm@yahoo.com

مجید پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام سایت بسیار جالب و مطالب آموزنده ای دارید از همه چی متشکرم با تشکر مجید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد