بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

عکس کیست درموئید تخمدان

گالری تصویر    

    عکس کیست درموئید تخمدان  

 

 

 

 

 

کیست درموئید ذر داخل تخمدان 

 

 

 

کیست درموئید خارج شده بروش جراحی ( داخل کیست ژر از بافتهای مختلف: مو ناخن . بافتهای جنینی و غیره ) 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام

خسته نباشید

می تونم ازتون خواهش کنم اگه می تونید شکل خود کیست رو

نشون بدید اخه من مطمن نیستم کیست دارم یا نه

منظورتون تصویر سونوگرافی کیست هست؟

نسرین سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

وقتی بریود هستم یه ماده شبیه به گوشت از بدنم خارج میشه

ایا اون کیست هست

نه اصلا
اون لایه پوشاننده داخل رحم هست که اندومتر نامیده میشود.

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
من یه درموئید کیست چپ داشتم و درآوردم، الان دوباره بعد از 2 سال دارمش، دقیقا همونجا و الان 25*22 میلیمتر شده. میخوام بدونم میشه درش نیارم و بمونه؟ تا چه زمانی میشه نگهش داشت. میخوام با زایمان یکجا درش بیارم.

ممنونم

با سلام
بهترین کار همین هست که با زایمان درش بیارید .البته اگر سزارین میشید در غیر اینصورت میتونید فقط تحت نظر باشید و دست بهش نزنید
البته اگز ابعادش خیلی بزرگ شد بهتر هست در بیاد.

مریم سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

خیلی خیلی ممنونم که جواب من و دادید. دیشب دکترم بهم گفت اگر در نیارم احتمال سرطانی شدنش هست و من و خیلی نگران کرد. البته حتما منظور بدی نداشته. به هر حال من چون تا چند سال دیگه توی برنامه زندگیم جایی برای بچه دار شدن ندارم می خوام نگهش دارم.
باز هم ممنونم. شما اولین پزشکی بودید که توی وب جواب خوب و کاملی دادید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد