بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تصاویری از زگیل تناسلی

 

گالری تصویر:   

  

تصاویری از زگیل تناسلی   

 

برای آشنایی دوستان عزیز تصاویر بیماریهای شایع در این بخش آورده میشود  

امیدوارم وجود این تصاویر موجب ف ی ل تر شدن سایت نشود   . 

جهت حفظ شئونات تصاویر در ادامه مطلب آورده میشود.......................... 

 

 

 

ضایعات زگیلی دور آلت  

 

ضایعه کشاله ران مرد 

 


ضایعه بر روی زبان در اثر  

سکس اورال 

 

ضایعه شدید ولو و واژن 

 

ضایعات لابیا مینور 

 

ضایعه موجود در دهانه رحم  

این ضایعات در اصطلاح زخم  دهانه رحم گفته میشود 

نظرات 11 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

با سلام
خانم دکتر عکسها و مطالب راجع به زگیل تناسلی را مشاهده کردم -خیلی جالب و مفید بودش - یه سئوال داشتم- خانم دکتر خانمم ۴ ماه هستش زگیل تناسلی دور وبر تناسلیش رو داره - من خودم ضاهرا هیچ عوارض زگیل تناسلی در آلت تناسلیم نیمی بینم - ظاهرا چیزی مشخص نیست- احتمال داره من داشته باشم و ظاهرا مشخ نباشد -برای پیش گیری از کاندوم استفاده میکنم - ممنون میشم آدرس دقیق داشته باشم - همسرم جهت معالجه مراجعه کنه- جدیداّ از روش شیمیایی استفاده میکنه و زگیلها تا حدی کم شدن- برای خودمم نگرانم - که احتمالا داشته باشم راه تشخیص چیه . با تشکر

معمولا اگر زگیل وجود داشته باشد دیده میشه . نوع جدید واکسن هم که ظاهران در مورد طگیل های تناسلی هم ایمنی ایجاد می کند در اینجا وجود دارد(خارج)ولی هنوز وارد بازار ایران نشده است . اگر خواستید میتوانید از خارج تهیه کنید

پارسا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

با سلام
خانم دکتر عکسها و مطالب راجع به زگیل تناسلی را مشاهده کردم -خیلی جالب و مفید بودش - یه سئوال داشتم- خانم دکتر خانمم ۴ ماه هستش زگیل تناسلی دور وبر تناسلیش رو داره - من خودم ضاهرا هیچ عوارض زگیل تناسلی در آلت تناسلیم نیمی بینم - ظاهرا چیزی مشخص نیست- احتمال داره من داشته باشم و ظاهرا مشخ نباشد -برای پیش گیری از کاندوم استفاده میکنم - ممنون میشم آدرس دقیق داشته باشم - همسرم جهت معالجه مراجعه کنه- جدیداّ از روش شیمیایی استفاده میکنه و زگیلها تا حدی کم شدن- برای خودمم نگرانم - که احتمالا داشته باشم راه تشخیص چیه . با تشکر

فرهاد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

با تشکر از وبلاگتون

محمد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

با سلم
چه جوری میتونم مسائل خصوصیمو مطر کنم - ایمیل دارید
ممنون میشم

royapm@yahoo.com

رضا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

با سلام
خانم دکتر واکسن ایمنی زگیل رو کدوم کشور داره و اگر آلوده به زگیل باشی این واکسن از بین میبره چاره چیه؟- ممنون میشم جواب بدین

موفق باشید

کشورهای همسایه همه دارند

فرید جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

با سلام - من مردی 30 ساله هستم - دچار زگیل تناسلی شده ام - آیا برای مداوا میتونم بهشما مراجعه کنم و یا شما پزشک دیگری معرفی میکنید ؟

شما باید به اقایان دکتر متخصص پوست مراجعه نمایید
کلینیک سعادت اباد - دکتر نیما استواری

فرید جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ق.ظ

با تشکر - لطفا آدرس کامل و یا شماره تماس ایشان را بفرمایید و اینکه ایشان در این زمینه اطلاعات کامل را دارند ؟

میدان کاج -پلی کلینیک مهران

مریم جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید .
همسر من مبتلا به زگیل تناسلی است و از شما آدرس پزشک آقایان را گرفته اند . همانطور که اعلام کردید ممکن است من هم در معرض این خطر باشم . آیا برای معاینه میتوانم خدمت شما برسم ؟

سلام
من فعلا ایران نیستم و انشالله تیر ماه در خدمت شما خواهم بود
۸۸۲۸۲۸۰۰

رویا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

با سلام
۳۱ سالمه - ۵ ماه میشه اثار زگیل تناسلی دارم و ار محلول المانی verrumal روزی دو بار استفاده میکنم ولی هنوز هستش یه کم کم شده - راه حل معالجه قطعی چی هستش به کجا مراجعه کنم - آیا از همسرم که خودش اثار زگیل نداره گرفتم

با تشکر

مریم چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

با سلام
من 29 سالمه وبه تشخیص دکتر روی دستانم و یک مورد بسیار ریز روی یک پا زگیل داشتم که 5 ماه پیش یک داروی محلول ساختنی و داروی ایمیمکیو مد را مصرف کردم. که ظاهرا خوب شد اما الان دوباره چند تا نقاط مشکوک روی دستم دیده می شه که دکتر این بار برایم verrumal تجویز کرده می خواستم بیبنم این بیماری درمان قطعی می شه؟ وخیلی از اینکه به بقیه بدنم سرایت کنه می ترسم .چه باید بکنم؟

با سلام
باید به درمانتون ادامه بدید
تا تمام ضایعات از بین بروند . استرس نیز در بروز و تشدید این بیماری نقش دارد و بهتر است میزان استرس خود را کمتر نمایید ( در صورت امکان)

منا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید من زگیل تناسلی گرفته ام و دکتر verrumal تجویز کرده میشه بگین طریقه ی استفادش چیه ؟ روزی دو بار که میمالیم باید شست یا نه ؟
دکتر من برای زگیل های مقعد دارو نداد چه کار باید بکنم ؟

سلام
برای زگیلهای تناسلی معمولا دارو زیاد اثر نداره و بتیئ بت داروهای اسیدی یا گرما سوزانده بشند یا فریز بشند تا کاملا از بین بروند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد