بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تصاویری از پیچ خوردگی تخمدان

تصاویری از پیچ خوردگی تخمدان  

 

درد شدید و منقطع - سابقه وجود کیست تخمدان

مورد اورژانس جراحی 

 

 

 

 

تصویر از داخل شکم در حین انجام لاپاروسکوپی گرفته شده است 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا خانم جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://zananegi.mihanblog.com

سلام خانم دکتر
خسته نباشید
واقعا مطالب وب شما خیلی متنوع و جالب
ممنون
------------------------------
یک سوال داشتم خدمتتون........
من پست مربوط به جراحیهای زیبایی رو خوندم و عکساشو با دقت بررسی کردم و واقعا حیرت کردم از این پیشرفت.....
میخواستم بدونم آیا راهی برای روشن کردن رنگ پوست منطقه تناسلی خانمها وجود داره
دارو..........کرم خاص.........یا حتی جراحی زیبایی مثل عمل لیزر
خیلی از دوستان در وبلاگ زنانگی این سوال رو میپرسن.......
راستش من نمیدونم چطور باید بهشون جواب بدم.......البته توصیه کردم با پزشک زنان و زایمان صحبت کنن.......
ولی حالا واسه خودم سوال شده
ممنون میشم اگر بتونید کمکم کنید

با سلام خدومت شما و با تشکر متقابل از مطالب بسیار جالب و وب لاگ آموزنده ای که دارید. حقیقت اینست که در مورد تیرگی پوست این ناحیه کار زیادی نمی توان نمود هر چند در کشورهای غربی ظاهرا این مسئله مطلوب نیز می باشد.....ولی در فرهنگ ما خانمهایی زیادی از این مسئله ناراضی هستند ولی کار زیادی نمی توان انجام داد .
موفق باشید

گ.م دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ق.ظ http://new48.blogfa.com/

سلام خانم دکتر
در مورد عمل لابیوپلاستی یک هفته پیش اومدم خدمتتون
نمی دونم ... برای انجام این عمل یه کم میترسم... آیا به نظر واقعاٌ این موضوع اونقدر غیرطبیعی هست واسهء آدمای عادی که اگه من بخوام ازدواج کنم این مسئله یک نقص به نظر بیاد؟ و اینکه بعد از عمل مشخصه که این قسمت قبلاْ عمل شده؟
خوشحال میشم بهم بگین
راستی رفتنتون قطعی شد؟
<اگه تونستین جواب سوالامو تو این وبلگی که آدرسشو دادم بگین>
واقعا ممنون

با سلام
نه فعلا هستم خدمتتون
این مسئله به این شدت هم که فکر می کنید نگران کننده نیست و کلا توصیه من همه دختر خانمها اینست که تا جایی که امکان دارد اعمال زیبایی را به بعد از ازدواج منتقل کنند جون واقعا ممکنست بعد از ازدواج در مورد علت انجام عمل سوء تفاهم بوجود بیاید .. البته انتخاب با خودتان می باشد.

هادی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام اگر خونریزی همراه با لخته های بزرگ باشد و سونوگرافی نشان ندهد ولی آزمایش خون بارداری را تائید کند علت خونریزی چیست

احتمال حاملگی خارج از رحم بسیار بالا می رود و باید بررسی دقیق تر بعمل آید

امین یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

من هم دامپزشکی میخونم

mitra سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام خسته نباشید
خانم دکتر میشه لطفا بفرمایید هزینه عمل لابیوپلاستی حدودا چقدر هست و آیا انجام عمل نیاز به اجازه والدین دارد؟

نیاز به اجازه نداره
و هزینه توافقی هست

mitra سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

ببخشید من دوست ندارم آدرس ایمیلم نشان داده شود چطوری میشه سوالی که پرسیدیم بعد از گرفتن جواب پاک کنیم؟

ادرس ایمیل اگر نخواستید ثبت نمی شود هنگام پست مطلب دقت نمایید اگر خواستید بنویسید تا من پاک کنم

mitra یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام خسته نباشید اگه لطف کنید پست اول من که حاوی آدرس ایمیلم هست رو پاک کنید ممنون میشم
با تشکر

roya چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید 28 ساله هستم و متاهل قد 170 وزن 60 ، سفیدپوست
آیا عمل لابیوپلاستی در کلینیک یا مطب متخصص زنان انجام می شه یا حتما باید در بیمارستان باشه؟ و اینکه بعد از عمل استراحت مطلق لازمه؟ چون شاغل هستم لازمه که سرکار حاضر باشم و خانواده ام هم متوجه نشوند که عمل کردم، بعد از این عمل چندروز باید استراحت کرد؟ پانسمان بزرگه؟ میشه راه رفت؟ با تشکر و قدردانی از شما.

ندا مرتضایی جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

لطفا در مورد هزیته عمل لابیوپلاستی وهزینه عمل و مراحل آن راهنمایی بفرمایید همینطور اگه امکانش هست آدرس و تلفن پزشکان متخصص.با تشکر

حهت تععین وقت با این ایمیل تماس بگیرید
drpourghorbanreception@yahoo.com

vision_t پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد