بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

کتاب

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام خانم دکتر عزیز
من به هزار زحمت یک ایمیل از شما پیدا کردم و بهتون ایمیل زدم ولی پاسخی دریافت نکردم. من میخوام لابیوپلاسمی انجام بدم. میشه لطف کنید تاریخ اومدنتون به ایران را بفرمایید. چون من خودم هم ایران نیستم و میخوام زمان آمدنم را با اومدن شما هماهنگ کنم تا حتما بتونم ویزیت بشم.لطفا اگه لطف کنید و پاسخ منو بدید ممنون میشم. چون خیلی ضروریه و من ممکنه دیگه همچین فرصتی نداشته باشم بیام ایران.
مرسی

سلام عزیزم
از طریق سایت در تماس باشید اومدتن رو خبر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد