بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

سخنی با شما

 

سخنی با دوستان  

 

دوستان عزیر همانطوری که اطلاع دارید مدتی است که این وبلاگ مورد فیلترینگ قرار گرفته است  

با توجه به اینکه مطالب این سایت کاملا علمی و تخصصی می باشد تلاشهای لازم در جهت رفع فیلترینگ صورت خواهد گرفت .در ضمن  توجه شما را به نکاتی چند جلب می نمایم  

 

1_ با توجه به اینکه قعلا من در خارج از کشور مشعول بکار هستم امکان ویزیت و ملاقات حضوری وجود ندارد   

"  لذا از تماس با شماره تلفنهای مطب سابق اینجانب جدا خود داری فرمایید" .

  

2- از پرسیدن سوالات عیر اخلاقی که بیشتر منجر به فیلترینگ این وبلاگ شده است جدا خودداری نمایید ... 

3-.این وبلاگ بیشتر جهت در اختیار قرار دادن اطلاعات راه اندازی شده است و در صورت هرگونه مشکلی میتوانید مطالب مرتبط را مطالعه و سوالات خود را با پزشک معالج خود مطرح نمایید.   

 

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان و امید به انکه مطالب موجود در این سایت مورد استفاده شما قرار گرفته باشد  

 

شاد و همیشه سرفراز باشید    

دکتر رویا پورقربان  

بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان  

از دانشگاه تهران  

نظرات 2 + ارسال نظر
HM دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://411250.parsiblog.com

سلام خانوم دکتر قبلا گفتم زنگ هم زدم تهران اما مثل اینکه به عرض شما نرسوندن..من ببینم چکار میشه کرد حتما این کارو میکنم.. کاری بازم داشتید دوتا شماره میدم تا بیشتر در ارتباط باشیم...
موبایل:۰۰۹۸۹۱۵۸۱۹۰۲۲۶

موبایل:۰۰۹۸۹۳۵۳۴۷۳۷۰۷
منزل:۰۰۹۸۵۱۱۸۵۹۳۴۸۸
حتما اقدام میکنم شما منتظر باشید و بگوویید چجوری خبر را به شما برسونم اقدامات انجام شده رو
با تشکر....

بنده ایمیلی فرستادم به مرمز فیلترینگ فردا هم حضورا میرم اگه بتونم اقدام میکنم تا فیلترینگ برداشته شود.
ارادتی ویژ داریم بنده وهمسروم نسبت به شما ...از این سایت خیلی از مشکلاتمون حل شده امید وارم بیشتر در خدمتتون باشم.جواب ایمیل کنید واسم

مرسی امیدوارم زودتر این مشکل حل شود.

باران شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام
خانم دکتر
کی ایشاالله تهران تشریف می یارید؟
من لبهای داخلی آلت تناسلیم خیلی بزرگ، شل و سیاه هست
نمی دونم چه عمل جراحی مناسب هست، دوره نقاهتش چقدر هست و چه عواقبی داره. در صورت امکان اگر وقت داشتید لطفا پاسخ بفرمائید

باید عمل لابیوپلاستی انجام بدید
معمولا ۱۰ روز دوره نقاهت دارد
زمان ویزیت رو بعدا از طریق همین وبلاگ بهتون اطلاع میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد