بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

تهوع و استفراغ در حاملگی

  

 ReliefBand® 

وسیله ای جدید برای کاهش تهوع و استفراغ حصوصا در زمان بارداری 

 

این وسیله به شکل ساعت مچی بوده و با تحریک عصب مدیان موجب درمان علائم تهوع و استفراغ میشود

نظرات 9 + ارسال نظر
رویا دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

شما که توانایی پاسخ دادن به سوالات مردم رو ندارید بخش پرسش و پاسخ رو جمع کنید.

سعی می کنم هر روز تعدادی رو پاسخ بدم اگر مورد شما اورژانس هست با پزشک معالجتون حضوری مشاوره کنید.

سمیه محمدی از شهرستان دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام خانم دکتر من 10سال است ازدواج کرده ام و تا کنون حامله نشدم ۵ بار آی وی اف کردم ولی نتیجه نگرفتم در سن نوجوانی سل داشتم و درمان شدم لاپاراسکوبی و عکس رنگی انجام دادم ظاهراً لوله هام چشپندگی ندارند - هیستروسکوبی کردم و چسپندگی رحم نداشتم .الان دیگر نمی دانم چکار کنم خانم دکتر محض رضای خدا کمک کن .
خانم دکتر الان تحت نظر یک پزشک گیاه درمانی قرار دارم ایا گیاه درمانی می تواند نازایی مرا درمان کند .
ممنون که وقت خودت را رایگان در اختیار نیازمندان قرار می دهید

سلام عزیزم من بار ها جواب سوالتون رو دادم و متاسفانه ظاهرا شما پاسخ رو پیدا نمیکنید و دوباره سوال میکنید
در مورد تی بی تغییراتی که در اندومتر رحم ایجاد میشود نیز زمینه را برای حاملگی نامناسب میکند شما بهتر است هیستروسکوپی انجام دهید و اگر اندومتر داخل رحم زیاد خوب نیست بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنید تا فرصت از دست نرفته بچه دار شوید
حتما روی این موضوع بیشتر فکر کنید

نسرین پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلم خانم دکتر
من یک سال است که جلوگیری نمی کنم ولی هنوز باردار نشدم.من از تیر ماه زیرنظر دکتر بودم و سه دوره کلومیفن خوردم برای ماه چهارم یک آمپول نوشتند که از روز ۸تا۱۰ بزنم ولی من از عوارضش ترسیدم و انجام ندادم.
خانم دکتر من قبل از این دوره درمان به مدت ۲ماه ۲ماه عقب می انداختم و عادت ماهانه ام نامنظم بود. الان نمی دونم آیا دارویی هست که بخورم برای تنظیم ولی خاصیت جلوگیری نداشته باشد؟؟
خانم دکتر من خیلی نگرانم که مشکل خاصی داشته باشم چون با این قرصها نتونستم باردار بشم.ممنون میشم به من جواب بدبد.من واقعا نگرانم نکنه مشکل حادی داشته باشم.

mina دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام خانوم دکتر
من دختری 22 ساله هستم مجرد مدت حدود یه ساله که زیر بغل چپم و سینه ی چپم درد می کنه دردش هر روز هست ولی شدتش کمه.روزی سه چهار ساعت درد دارم.مرکز دردم زیر بغلم هست گاهی به بازو و قلبم وحتی کتفم هم می رسه.من ورزش هم می کنم ولی فکر نکنم به خاطر ورزش باشه چون سه ماه ورزش رو کنار گذاشتم ولی تغییری نکردم.
ممنون می شم اگه بهم بگید که لازم هست به پزشک مراجعه کنم یا نه!!
مرسی.

سلام
اگر اینهمه اذیت مبشی بهرته یه معاینه بشی.

mina سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

می خواستم بدونم باید برم پیش چه متخصصی؟؟قلب یا زنان؟؟

زنان

.... پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام خانم دککتر قرار بود به من وقت بدید برای ویزیت و عمل و برام میل بزنید اما نزدید.
خیلی دلم آشوبه دارم سکته میکنم. کجایید شما؟؟؟

مری۷۰ دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام خانم دکتر اب اولی که از مرد خارج میشه که بی رنگه و موقع تحریک شدن خارج میشه حامله میکنه؟

مری۷۰ دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ

اگه طرف دختر باشه با این اب حامله میشه؟

بهار دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید به نظر شما انجام PGDدر ایران بی خطر است و مشکلی برای جنین ایجاد نمیکند من ترانسلوکیشن دارم و بعضی به من این کار را توصیه میکنند ولی گفته میشود در ایران هنوز مطمئن نیست ممنون میشم راهنمای کنید من فقط یک بار سقط داشتم شما چه راهی به من توصیه میکنید

با سلام
در ایران اینکار فعلا فقط جهت تعیین جنسیت انجام میشود و در مورد ترانسلوکیشن هنوز عملی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد