بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

وسیله جدید برای استفاده در دوران پریود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وسیله ای جدید برای استفاده در دوران پریود  

نظرات 6 + ارسال نظر
علی نظری دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.forum.iransalamat.com

ممنون جالب بود

بهار شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ

با سلام وتشکر فراوان من همیشه قاعدگی مرتب دارم ۲ماهه برای حاملگی اقدام کردم ..این ماه ۵ روز مانده به قاعدگی لکه بینی داشتم ودرد سینه شدید...علتش چی میتونه باشه؟
(پریود شدم)ممکنه کیست باشه؟

سحر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

خواهش می کنم در صورت امکان شما پاسخ سوال بنده رو بدید! متشکرم.
24 ساله و مجرد هستم
از اسفند ماه پریود نا منظم دارم. 7 تا 10 روز خونریزی دارم و 3 تا 5 روز مشکلی ندارم اما مجددا بدون اینکه زمان عادی فرا برسه دچار خونریزی می شم.
جواب سونوگرافی من:
رحم با ابعاد 37*52*71 میلی و با اکوی میومتر یکنواخت و ضخامت میومتر یکنواخت و ضخامت آندومتر 3/11 میلی. در تخمدان راست یک فولیکول به قطر 20 میلی با سپتوم و اکوی خالی دیده شد. تخمدانها دارای شکل و سایز و اکوی نرمال می باشند. در کلدوساک خلفی مایع آزاد مشاهده نشد.
آیا مشکل خاصی دارم؟

مشکل خاصی نیست ولی بهتر است ازمایش هورمونی نیز بدهید

سحر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام خانم دکتر
واقعا ممنونم که جواب سوالم رو دادید
قبل از اینکه با وبلاگ شما آشنا بشم عضو سایت ایران سلامت (آقای دکتر حمید سجاد) شدم و در انجمن مربوطه سوالم رو مطرح کردم. اما با کمال تعجب دیدم که سوال من رو با سوالاتی مثل سکس و ورزش یا کرم بدون چربی تغییر دادن و از طرف من از این سوالها روی سایت قرار داده اند.
برای همه صبوریها و پاسخ به سوالات من و دوستان از شما ممنونم. ان شاا... همیشه شاد و سلامت و موفق باشید

سحر جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ق.ظ

سلام
من خانم 25 ساله استم و 1 دختر 3 ساله دارم. و 3 ماه میشه که میخوم باردارشم ولی نمیشه دلیلش چه خاد بشه؟ و زمان بریودم هم نا منظم شده؟ لطفا منو رهمنائی کنید میخوم حمل بگیرم
به امید جواب شما
متشکرم

پری سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام.

۲۴ ساله هستم و از ۱۵ سالگی مشکل پریود دارم هر چند ماه ۱بار پریود میشدم.تقریبا ۵ سال پیش به دکتر غدد مراجعه کردم و ۲ قرص سیپروترون کامپاند و اسپرینولاکتون تجویز کردند.گفتند ۲ سال مصرف کن بعد قطع کن اگه ۲باره پریود نشدی باید ادامه بدی تا زمانی که بخوای باردار شی.الان من تصمیم دارم باردار شم.باید چی کار کنم؟اگه قرصاروقطع کنم پریود نمیشم یا هر چند ماه ۱ بار پریود میشم.ترسم از اینه تو این ۵ سال تخمدان هام تنبل شده باشه و سخت باردار شم.خواهش میکنم راه حل بدهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد