بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

عمل جراحی لاپاروسکوپی با ربات جراحی

 

 

عمل جراحی لاپاروسکوپی با ربات جراحی  

 

http://www.youtube.com/watch?v=kQbVgecpcjA  

 

پروفسور فرهاد نزهت

 

 Lt42fnezhatpg13 Farr Nezhat, MD, is a Past President of the Society of Laparoendoscopic Surgeons. He is the Director and Fellowship Director of the Gynecologic Minimally Invasive Surgery Division, and a Professor of Obstetrics and Gynecology at the Mount Sinai School of Medicine in New York. A pioneering leader in the application of minimal access surgery to pelvic malignant and benign gynecologic pathologies, he is nationally and internationally known for his research, teaching and clinical contributions to the field of gynecologic and pelvic surgery.

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دخترونه یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.dokhtarooneh.com/health/205

9 مهر تا 9 آبان – حمایت از مبتلایان به سرطان سینه

http://www.dokhtarooneh.com/health/205

من دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام میتونید در مورد گشادی واژن ونداشتن میل جنسی مطلبی داشته باشید من زایمانم طبیعی نبوده وسزارین داشتم
یه دختر
بعد یه سال از بدنیا اومدنش مدام درد کمرو بعد عفونت های که ریتم دارد و گشادی واژنم طوری که هیچ حسی موقع نزدیکی ندارم و شوهرم هم میگه گشاده الان یه ۲ سالی میشه
عفونتم هم این جوری که
۳ الی ۴ روز قبل پریودشروع به خارش و در زمان پریود هیچ مشکلی ندارم بعد پریود بوی نا مطبوع و با اولین نزدیکی سوزش که در موقع نزدیکی غیر قابل تحمل میشود وبعد ۷ روز مونده به پریودم دوباره خوب میشم بدون هیچ مشکلی دارویی غیر ه پماد های عفونت معمولی اونم چند بار اول یعنی ۴ ۵ ماه پیش استفاده نکردم
الان یه ۳ ماهی میشه که یه ماه خوب بودم ویه ماه مشکل داشتم واین ماه اولش داشتم خیلی زود خوب شدم
نمی دونم چه کنم دکتر هم میگه تو عفونت نداری تست پاپ اسمیر دادم مشکلی نبود بارها معاینه رفتم عفونت نداشتم
ممنون منتظرم

با سلام
در مورد اعمال جراحی پلاستیک زنان عکس و توضیح در سایت هست .
اگر خودتون واقعا این احساس رو دارید بهتره که عمل جراحی انجام بدید تا کمی واژنتون رو تنگ تر کنند .
در مورد این عفونهتا معمولا به داروی مترونیداژول خوب پاسخ میدهند . ولی تحت نظر پزشک مصرف کنید.

ساغر پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام خانم دکتر
من نیاز به تحقیق در مورد نازایی دارم و نیاز به یک دکتر متخصص می خواستم ببنیم میشه به من کمک کنید تا تحقیقم رو انجام بدم با تشکر از شما

متاسفم البته من ایران نیستم عزیزم

لیلی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام خانم دکتر عزیز ۸ سال است ازدواج کردم ۳۰ سال دارم در کودکی سل (تی بی) داشتم درمان شدم ولی متاسفانه مثل اینکه باعث چسپندگی لوله هایم شد عکس رنگی گرفتم لاپاراسکوبی کردم و ۶ بار ی وی اف کردم نتیجه نگرفتم در بیمارستان صارم - و موسسه رویان ضمنا همیشه هم تخمک هایم نیز کم می شوند با آمپول های زیادی تزریق می کنم تخمکهایم به 2و یا 3 عدد می رسد ولی بعد از انتقال تا کنون نتیجه نگرفتم ترا به خدا کمکم کنیدمنتظرم پاسخ شما هستم

دکتر پورقربان چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

با سلام
باید هیستروسکوپی کنید تا معلوم بشه ایا شرایط داخل رحم مناسب هست یا خیر . معمولا اگر خوب نبود بهتر است از رحم اجاره ای استفاده کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد