بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

اعمال جراحی پلاستیک زنان

 

تزریق چربی در ناحیه لابیا ماژور و پوبیس (آندام تناسلی زنان) 

 

این عمل را میتوان همزمان با انجام لیپوساکشن و یا بصورت جداگانه انجام داد  

و در کسانی که از این مشکل رنج می برند با موفقیت خوبی همراه بوده است 

بافت چربی حاصل از لیپوساکشن را حتی میتوان فریز نموده و برای استفاده بعدی نگهداری نمود  

  

تزریق چربی در ناحیه باسن   

(Brazilian Lift) 

 

تزریق چربی را میتوان در ناحیه باسن - الت تناسلی مرد

 دست  -صورت و قسمتهای دیگر بدن نیز انجام داد  

عکس در ادامه مطلب 

افراد زیر ۱۸ سال ممنوع

 

Vulvoplasty 

 

  

قبل از عمل  

 

بعد از تزریق چربی 

 

  

قبل از عمل   

 

 

بعد از تزریق چربی  

 

(Buttocks Rejuvenation (Brazilian Lift)

 

 

قبل از عمل    

 

بعد از عمل  

 

 

قبل از عمل   

 

 

بعد از عمل

نظرات 11 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
می خواستم بدونم هزینه ی جراحی لابیو پلاستی تقریبا چه قدره و بعد از عمل نیاز به استراحت هست یا نه؟ عوارضش چیه؟

با سلام
هزینه عمل های زیبایی حدود ۸۰۰ تومن هست و یک هفته نیاز به استراحت داره.

زهرا سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام ژس چرا به من گفتید که هزینه ی عمل ۱۲۰۰میشه؟و من برای تهیه ی این ژول انقدر سختی بکشم؟مگه قیمت عمل در هر فردی فرق میکنه؟

زهرا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام خانم دکتر میدونم با ایمیلام و سوالات شمارو خیلی اذیت کردم ولی خواهش میکنم این سوالمم که اینجه پرسیدم پاسخ بدید ممنون

رویا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام خانم دکتر یکی از سینه های من به طور مشهودی از یکی دیگر بزرگتر است آیا میتوان این ناهنجاری را درمان کرد به طوری که حالت طبیعی سینه ها حفظ شود؟

بله عزیزم اگر خیلی غیر عادی است میتوانید جراحی کنید . نتایج جراحی کوچک کردن سینه هم بسیار خوب است و عوارض بزرگ کردن (گذاشتن پروتز را ندارد)

رویا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

خانم دکتر عزیز با سلام منظورم این بود که آیا میتوان فقط یکی از سینه ها را عمل کرد به طوریکه از نظر ظاهری با دیگری تفاوت نداشته باشد .؟

بله حتما

میترا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام و خسته نباشید , میخواستم بدانم عمل لابیاپلاستی و واژینوپلاستی رو میشود همزمان انجام داد؟ و هزینه عمل حدودا " چقدر است ؟ آیا از بیمه مکمل هم میشود استفاده نمود؟ طول استراحت چقدر طول میشکد /؟ با تشکر

نگاه جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام آیا اعمال جراحی پلاستیک به رضایت نامه از پدر احتیاج دارد؟

مینا پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://d

سلام. هیچکدوم از عکسا برای مکارکنم عکساباز ن باز نشد جز اونایی که ماله باسن بود میشه بگید چیکارکنم بتونم عکسارو ببینم اخه میخوام عمل کنم

از فیلتر شکن استفاده کن

ایدا جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام.لبهای داخلی من که دختری 20 ساله هستم و مجرد خیلی بزرگ و همین باعث شده که از خجالت نه دکتر رفتم و نه به مادرم گفت.
اگه عمل کنم تا چند سانت کوچیک می شه؟
می تونم ازدواج کنم؟
تورو خدا راهنماییم کنید.
ممنون.

هر چقدر که بخوای می تونی کوچکش کنی نگران نباش

مهسا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

آیدا جون منم این مشکلو دارم. نمیدونم چی کار کنم. به نظرت همه متخصص های زنان این عملو انجام میدن یا باید برم پیش متخصص جراحی پلاستیک؟ منم از ازدواج به این دلیل میترسم. چون فکر کنم هر کس لپ های منو ببینه میزاره و میره.

نه معمولا همه انجام میدن

مهسا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

خانم دکتر خواهش میکنم ما دخترای جوان را با این مشکل داشتن لپ های داخلی بزرگ راهنمایی کنید؟ آیا متخصصی میتوانید در شهر شیراز به من معرفی کنید که عمل لبیوپلاسمی را انجام بده؟ با توجه به اینکه این مشکل تعداد زیادی از دخترای جوون هستش خواهش میکنم کمکمون کنید. درضمی اگه بخوایم این عملو خودتون واسمون انجام بدید آیا بعد از بازگشتتون به ایران سریع بهمون نوبت میدید؟

اگر اومدم سریع بهتون وقت میدم نگران نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد