بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بانک خون بند ناف

 

 

 

 

 

 

ذخیره سازی سلولهای خون بند ناف بعنوان سرمایه گذاری مفیدی جهت اینده توصیه میشود 

این سلولها با پرداخت هزینه اولیه تا ۲۵ سال نگهداری میشوند تا اینده در صورت نیاز کودک شما یا خواهر و برادر وی مورد استفاده واقع شوند   

کل هزینه نگهداری در مرکزی در انگلستان ۵/۳ میلیون تومان می باشد که از تمامی کشورها نمایندگی فعال می پذیرد 

این عمل در مرکز رویان نیز راه اندازی شده است و امید است که در اینده سرویس دهی انها واقعا قابل مقایسه با استانداردهای جهانی باشد! 

نظرات 3 + ارسال نظر
صالحی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خانم دکتر خسته نباشین
من ۲ ماه بعد از سزارین خونریزی داشتم چند روز پاک شدم دوباره به اندازه یک عادت ماهانه خونریزی مجدد چند روز پاک وباز خونریزی تا اینک پزشک بهم دارو و لاینسترول داد که الان بعد از ۱۰ روز مصرف باز دوباره خونریزی شروع شده. واقعا خسته شدم خانم دکتر باید چکار کنم؟ ممنون از راهنمایی تون

من پرسش شما را قبلا ژاسخ دادم
فکر کنم در قسمت پرسش و پاسخ نوشته بودید

دکتور بورقربان دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

یه دوره قرص ضد حاملگی بخورید مسئله حل میشه

ژاله سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام خانم دکتر در مورد این که می گن بعد از بدنیا اومدن بچه می شه بند نافشو داد به جایی نگه دارن تا ۲۰ سال هم می مونه اونجا کجایه من الان ۷ ماه باردارم

بانک خون بند ناف در موسسه رویان هست با موسسه رویان تماس بگیرید و ازشون سوال کنید
از ۱۱۸ هم بپرسید شاید شماره تلفن بانک خون بند ناف رو داشته باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد