بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

روشهای پیشگیری از بارداری

 

 پیشگیری همیشه بهتر از درمان هست خصوصا در مواردی که پای موجود دیگری در میان است

 

  

 

 

روشهای پیشگیری از بارداری 

 

 

   

 

  

قرص پیشگیری از بارداری اورژانسی  

 

 

  

 

برچسب های پیشگیری از بارداری  

 

هفته ای یک چسب برای سه هفته و یک هفته بدون جسب 

 

با نام  

 

Evra Patch  

 

 

  

 

ای یو دی   

 

 

 

نورپلنت (ایمپلنت) 

 

 

 قرصهای ضد بارداری 

 

 

 

 

حلقه واژینال ضد بارداری 

نوا رینگ  

 

 

 

 

آمپولهای ضد بارداری 

 

 

 

اسفنجهای ضد بارداری  (واژینال) 

 

 

 

سرویکال کاپ 

 

 

 

دیافراگم

  

  

 

کاندوم زنانه 

 

 

 

اسپرمیسید 

  

 

 

 

و روشهای طبیعی  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ

با سلام خدمت خانم دکتر من زنی 48 ساله هستم که چند ساله فیبرمه رحمی دارم و خونریزیهای شدید و پریودم هم نامنظم شده تقریبا هر 15 روز یکبار هست تا کنون دو الی سه تا از امپولایی که دکترم تجویز کرد زدم که قیمتشم گرون بود ولی خوب شددنم مقطعی بود یک بارم به دلیله خونریزی زیاد کوتاز شدم حالا نمیدونم اگر صبر کنم تا زمانه یائسگی بهتره یا اقدام به دراوردنه رحمم بکنم و ایا درمانه دیگه ای هست یا نه خواهش میکنم راهنماییم کنید با تشکر

مریم جان با سلام
با توجه به سنتون که ۴۸ سال هست واقعا حیفه که بعد از اینهمه مدت عمل بشید.
سه روش دارویی برای شما هست
۱) آمپولهای دپوپرورا ماهانه تا زمان یایسگی
۲) قرص پروژسترون با دوز بالا ۴۰ میلی گرم در روز
۳) استفاده از ایو دی میرنا ( ایودی هورمورنی) به تنهایی یا همراه با داروهای فوق

با مشورت با پزشکتون می تونید از این روشها استفاده کنید و این دو سه سال باقی رو تحمل کنید . البته خوردن قرص اهن رو فراموش نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد