بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

فیلم عمل جراحی خارج نمودن فیبروم رحم ( میومکتومی)

 

فیلم عمل جراحی خارج نمودن فیبروم رحم ( میومکتومی) 

 

http://catalog.nucleusinc.com/generateexhibit.php?ID=12161&ExhibitKeywordsRaw=&TL=&A=2 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام خانوم دکتر
فیلم خیلی جالبی بود. من میوم داشتم و لاپاروسکوپی میومکتومی شدم نمیدونستم عملش این شکلیه!
۶ سال مشکل کمردرد داشتم تو بیست و چند سالگی مثه پیرزنها راه میرفتم ... هر دکتری میرفتم هر عکس و آزمایشی دادم سالم بود خیلی تصادفی برای چکاب رفتم سونو بدون اینکه هیچ گونه علایم خاص یا مشکلی تو پریودم باشه. فقط به تدریج دچار دیسمنوره شده بودم کاش اون دکترای مغز و اعصاب جز ام آر آی و انواع آزماشات خون و ... یه بارم واسم سونوگرافی مینوشتن که اینقدر درد نکشم.
یکساله عمل کردم میترسم باز برم سونو ممکنه باز عود کنه؟ علت ایجاد میوم چیه؟؟؟
ممنون از اطلاعات خوبتون.

علت کاملا مشخصی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد