بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

ابولیس حاملگی

اپولیس حاملگی    

 

 

دیروز بیماری داشتم که مبتلا به این بیماری و بسیار نگران و مضطرب بود  . 

 

این بیماری در اثر التهاب لثه ها در اثر عوامل مختلف و گاه وابسته به حاملگی 

بروز می کند . عده ای بالا بودن هورمون پروژسترون در سه ماهه سوم حاملگی را 

در بروز ان دخیل دانسته اند و معمولا بدنبال زایمان کم کم از بین می رود ولی در موارد 

پیشرفته یا در صورت عدم تحمل بیمار میتوان از جراحی های محافظه کارانه لثه نیز کمک گرفت 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره و مهدی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://vanushe.blogsky.com

سلام
من و خانمم وبلاگ شما رو در بلاگ اسکای دیدیم و بهش سر زدیم. خیلی خوشحالیم از اینکه پزشکی هست که اینقدر کارش رو دوست داره و این همه در قبال زنان جامعه ش احساس وظیفه میکنه.
ما وبلاگمون (vanushe) در مورد ادبیات و سینماست. خیلی هم از مسایل پزشکی سر در نمی آریم. خواستیم اگر اجازه بدین لینکتون رو در وبلاگمون بگذاریم.
باز هم ممنون

از حسن توجه شما کمال تشکر را دارم .حتما

مرسده چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://miss-woman.blogfa.com

سلام.
اول بگم واقعا خسته نباشید با این کار سختتون.
بعد من یه سوال داشتم.
راستش من همیشه از حاملگی میترسیدم به خاطر زایمانش، اصلا تحمل درد رو ندارم و مطمینم که زمانی حامله بشم سزارین میکنم. ولی انگار الان دو نوع عمل سزارین هست: یکی با بیهوشی و دیگری با بی حسی. شیندم آمپولی که برای بی حسی استفاده میکنن تو نخاع زده میشه و عوارض زیادی داره و در بعضی موارد ممکنه باعث فلجی بشه!
من همیشه بین این موندم سزارین از کدوم نوع بهتره؟
متاسفانه از بی هوشی هم ترس شدیدی دارم..

در مورد زایمان بدون درد مطالب زیادی در سایت وجود دارد بهتر است انها را نیز مطالعه فرمایید و دوم اینکه تصمیم گیری در مورد نحوه بیهوشی به پزشک متخصص بیهوشی مربوط می باشد و با توجه به شرایط هر بیمار اختصاصا تصمیم گیری میشود و بیهوشی الزاما در همه موارد قابل انجام نیست

مرسده یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://miss-woman.blogfa.com

ممنونم از راهنمائیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد