بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

جدول تقریبی ای وی اف

 


Birth control pill for 2-4 weeks
 


Add Lupron – and continue the Pill – for 5 days 



Stop the Pill – continue Lupron 


Expect vaginal bleed 3-7 days after stopping the pill – continue Lupron only
 


Ultrasound and estradiol (blood test) 


If satisfactory, start Fertility Medications (Follistim, Gonal-F, Repronex or  

 

Menopur)


After 5 days of Medications check estradiol and possible ultrasound 


Further monitoring until follicles are “ready” 


Trigger with hCG (Ovidrel)-  Average 10 days of Medications 



Egg retrieval, 2 days after hCG – Fertilization – Embryo culture
–  


Embryo transfer: Day 2-5 after retrieval 



Pregnancy test: 14 days after retrieval 




After 3 days of Medications check estradiol 
نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

با سلام من دفعه پیش سو.المو پرسیدم ولی الان پیداش نمیکنم
سوالم اینه که شوهر من واریکوسل خفیف داره وروی حرکت اسپرمش تاثیر گذاشته ایا این موضوع میتونه باعث سقط مکرر من در دوماه اول که قلب جنین نمیزنه باشه وایا راه حله ان ای وی اف میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من کامل جواب دادم لطفا سوالاتتون رو در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید تا بعد پیدا کردن جواب براتون اسانتر باشد
در این مورد مزیت ای وی اف این هست که میتوان از میان جند جنین . جنینی را که رشد بهتری دارد انتخاب و منتقل نمود و حتی با ازمایش کروموزومی جنین قبل از انتقال از سلامت ان حداقل از نظر تعداد کروموزومها مطمئن شد. ولی خب این روش هزینه بالایی دارد و احتمال موفقیت در هر سیکل نهایتا ۳۰٪ است و نمی توان ۱۰۰ در صد مطمئن بود که دیگر مشکلی پیش نمی اید

Sinda یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ

Salam khaste nabashid mikhastam beporsam man mikham teste bardari bejoz khanegi bedam che azmayeshi bayad bedam ke saddarsad motmaen besham ke hamele nistam?azmayeshe edrar ya khun?va aya bayad nashta beram azmayesh bedam ya age zohr khastam azmayesh bedam va majbur sham nahar chizi ham bokhoram ghablesh eshkali nadare?khahesh mikonam javab bedin mamnun..

ازمایش خون و نیازی به ناشتا بودن نیست

sinda یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

salam to ro khoda javab bedin be soalam dar morede azmayeshe bardari....man mikham teste bardari bejoz khanegi bedam che azmayeshi bayad bedam ke saddarsad motmaen besham ke hamele nistam?azmayeshe edrar ya khun?va aya bayad nashta beram azmayesh bedam ya age zohr khastam azmayesh bedam va majbur sham nahar chizi ham bokhoram ghablesh eshkali nadare?khahesh mikonam javab bedin mamnun

ترانه دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام من ۲۲ سال سن دارم و ۲ سال نامزد داشتم و رابطه داشتیم الان بعد مدتی قراره ازدواج کنم و به طرف مقابلم در رابطه با نامزدی قبلی صحبت کردم ولی مدت رابطه را ۴ ماه عنوان کرده ام.همسر جدیدم دارای جثه لاغری هست قد ۱۷۸ و وزن ۶۵ من نگران هستم بابت گشاد شدن واژن وخواهش میکنم جوابمو بدید.یا به همین آدرس میل بفرمایید ممنونم.

امنه سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

با سلام :در مقالات قبلی شما مطلبی راجع به عمل ivm خواندم ایا این کار در ایران انجام میشود و اندازه فولیکول باید چقدر باشد تا درصد موفقیت بالا برود لطفا من را راهنمای کنید چون من سالهاست که در اثر عمل جراحی که در سن 6 سالگی انجام دادم و شیمی درمانی شدم دچار کمکاری تخمدان شدم و کلیه معالجات پزشکی کمکی به من نکرد حتی یکبار چند ماه پیش بعد از 8 سال ازدواج در سن 36 سالگی بطور شانسی متوجه شدم که حامله هستم ولی بعد از 5ماه در اثر پاره شدن کیسه اب بچه را از دست دادم و العان در وضعیت روحی بسیار بدی قرار دارم چون نمی دانم چند سال دیگر باید صبر کنم لطفا من را راهمای کنید ..قبلاء سپاسگزارم

این عمل در یزد انجام شد ولی در مورد موفقیت ان باید با خودشان تماس بگیرید . اگر یک بار باردار شده باشید شانس موفقیت شما بالاست . اینجا در مرکزی که من کار می کنم (کویت) موارد شما را با گاهی ۱۶ عدد امپول (۸ تا صبح ۸ تا عصر) در روز درمان میکنند و موفقیت شان هم خوبست . بهتر است همان روش معمولی را با دوز بالا شروع کنید

sinda سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

salam khanum dr torokhoda begin baraye motmaen shodan az hamele nabudan che azmayeshi bejoz test khanegi bayad dad?va mohemtarin soalam inke aya bayad nashta bud?mamnun..

ازمایش خون
نه

مریم محمدی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.tebyan.net/Weblog/maryammohamadi/index.aspx

با سلام.خوشحال می شوم که نام وبلاگ مرا در قسمت لینک سایت خود قرار دهید.
ممنون
http://www.tebyan.net/Weblog/maryammohamadi/index.aspx
وبلاگ جدیدترین یافته های مامایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد