بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

کتاب الکترونیکی آموزش نگهداری نوزاد از بدو تولد تا شش سالگی

  

لینک داتلود 

 

http://www.iranmeet.com/ebook-farsi/ebook-medicine/984-ebook-amozeshe-negah-dari-az-kodakan-az-tavalod.html

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.everything2.blogsky.com

سلام
خانم قربان پور ، من یه سوال داشتم اگه لطف کنیدیا توی وبلاگم و یا در همینجا جوب بدید ممنون می شم.
من یک دختر 26 ساله مجرد و شاغل هستم.
حدود یک سال هست که درد قائدگی خیلی زیادی دارم طوری که درد وحشتناکی رو تحمل می کنم. چند بار به دکترهای مختلف مراجعه کردند و سونوگرافی هم انجام دادم و هیچ چیزی دیده نشد. اخیرا دکتر برام شیاف دیکلوفناک نوشته. البته من با این کنار اومدم اما 5 ماه هست که در شب تخمک گذاری هم درد احساس می کنم جوری که از شدت درد از خواب بیدار می شم. و باید قرص بخورم تا دردش آروم بشه.
اگه راهنماییم کنید ممنون می شم.

درد تخمک گذاری که طبیعی هست و مشکلی نیست معمولا باید خوردن مسکن را قبل از شروع درد ( حدودا در زمان تخمک گذاری و پریود ) شروع نمایید تا درد شدیدی را تجربه نکنید)
در مورد درد پریود اگر خیلی شدید است خورد قرصهای ضد بارداری به میزان زیادی از درد پریود می کاهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد