بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

جسبندکی های داخل شکم

  

 

 

جسبندکی های داخل شکم  

اتصال روده به رحم  

(تصویر لاباروسکوبی)

نظرات 1 + ارسال نظر
آذین یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام وخسته نباشید خدمت شما
من یه مشکل داشتم و درخواست کمک از طرف شما
من دختری 24 ساله هستم که تقریبا 7 سال خود ارضایی رو انجام میدادم . البته به وسیله انگشت و فقط در حدچوچول. واز سالم بودن پرده مطمئن هستم .ولی الان مشکا من اینه که لبهای کوچیک دچار پیری شده وچروکیده شدن وبدن من تغیر رنگ داده و قهوهای شده . الان خیلی میترسم 1 سال که ترک کردم ولی ترسم من رو به جنون رسونده والان که قصد ازدواج دارم دچار مشکل شدم طورو خدا به من کمک کنید من چکار می تونم انجام بدم تا کنونم با هیچ پسری برخورد نداشتم و وکلا این کار من برای دوری از روابط غلط بود که بعد ها عادت شد برای من . از شما خواهش دارم که به من کمک کنید.ومن رو راهنمایی کنید

معمولا مشکلی نیست و لی برای این موضوع هم نمیتوان کار زیادی انجام داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد