بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

انجماد تخمک

 

 

انجماد تخمک فعلا مراحل ازمایش خود را می گذراند و تعداد معدودی از ان در کشورهای امریکا  

 

انگلیس و استرالیا و بلژیک بعمل امده است .   

بروز جهش های ژنتیکی هنگام استفاده از تخمک منجمد شده فعلا نگرانی عمده پزشکان را تشکیل  

 

میدهد در حالیکه این امر در مورد انجام اسپرم و انجماد جنین دیده نشده و براحتی میتوان از این  

 

روش جهت نگهداری اسپرم و جنین استفاده نمود .   موردی از بروز حاملگی و زایمان بدنبال  

 

انجماد  و نگهداری تکه هایی از بافت تخمدان گزارش شده است. 

امروزه دغدغه اصلی بالا رفتن سن ازدواج و تمایل جاملگی در سن بالاتر است و این امر لزوم  

 

رسیدن به راهی جهت حفظ تخمک ها و استفاده از انها در سنین بالاتر را امری ضروری می سازد   

خصوصا در بیماران مبتلا به سرطان نیز میتوان در فاصله بین عمل جراحی و شیمی درمانی   

تخمک و یا جنین و اسپرم را گرفته و برای باروری بعدی نگهداری نمود   

به امید پیشرفتهای هر بیشتر در این زمینه .........  

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.kahfeshan.com


با سلام و خسته نیاشید خدمت شما دوست عزیز
من پست های شما را وبلاگتان دیده ام واقعآ پست های جالب و زیبائی ارسال می کنید
من هم یک سایت دارم که تازه راه اندازی شده به همین خاطر دنبال مدیران فعال می گردم تا تالار گفتمان را مدیریت کنند به همین منظور در صورت تمایل از شما خواهش می شود در سایت زیر ثبت نام کرده
http://www.kahfeshan.com
و سپس نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می توانید مدیریت کنید را برای ما ارسال کنید تا مدیریت شما را فعال کنیم
برای ارسال نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می خوانید مدیریت کنید از طریق زیر با ما تماس بگیرید
Email: kahfeshan@gmail.com
ID yahoo: ali.ghoddosi

غریب شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام از روی عکس ها چیز ی متوجه نمی شم چقدر داخل قرار داره

این کار کار شما نیست . کفتم که بهتره معاینه بشید

حامد جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام.من یه سوال مهم داشتم .میخوام واقعیت داره یا نه.
خواهش میکنم خوب و قشنگ واسم توضیح بدین تو جوابتون.من فردا یا میام میبینم جوابتونو.
سوالم اینه:من اگر با یه دختری ازدواج کنم و شب اول عروسی که معروفم هس پرده بکارتشو پاره کنم.
بعد از اون شب به بعد تا یه سال یا ۲ سال باهاش رابطه جنسی نداشته باشم و داخل کنم چیزمو و به قول معروف سکس نکنیم.نازایی واسه دختر پیش میاد.یا نه.
چون اینو شنیدم که اگر پرده پاره بشه و ۶ ماه یا یه سال با شوهرش رابطه جنسی که داخل بشه انجام نده نازایی واسش میالره.میخواستم بدونم این راسته یا نه.
فقط خواهشا قشنگ جواب سوالمو بدین.
بعدش یه سوال دیگه چیکار کنیم که پرده رو راحت تر و با درد کمتر پاره کنیم.لطفا جواب منو زود بدین.مرسی ممنونم از لطفطون

با سلام
دوستان عزیز توجه داشته باشید که این وب لاگ جهت ؛بیماریهای زنان و زایمان ؛ راه اندازی شده و از از پاسخ به سوالات متفرقه متاسفم
در مورد سوال شما؛
داشتن رابطه جنسی خصوصا بی بند و باری میتواند در اثر انتقال عفونتهای جنسی موجب بروز ناباروری شود ولی .... نداشتن سکس و یا موردی که شما عنوان کردید به هیچ وجه با ناباروری ارتباطی ندارد

free شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام
می خواستم بپرسم یه رحم خیلی کوچک رو میشه یه جوری رشد داد تا به اندازه طبیعی برسه ؟ واینکه اگه تخمدان وجود نداشته باشه ولی رحم باشه ممکن قاعدگی رخ بده ؟و با یه تخمک اهدایی توی این طور رحم حامله شد ؟
خیلی ممنون

عزیزم باید عکس رنگی بگیری تا اندازه حفره رحم مشخص شود و معمولا رحم کوچم احتمال زایمان زودرس را بالا می برد

سما شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ق.ظ

سلام به دوست عزیز.من سما هتم از کانادا.ما ۱ سال قصد بچه دار شدن داریم اما تا الان نشده من یه دوره کلومفین با یه داروی دیگه که روزی نصف قرص بود رو خوردم اما بارداری صورت نگرفت بدش هم اومدیم اینجا و ما نتو نستیم دنبال کنیم.شوهرم تو ازمایشاتی که داد سالم بود اما من تنبلیه تخم دان داشتم که دارو مصرف کردم خوب شد.شما مارو میتونید راهنمایی کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد