بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

فیلم ای یو ای

 

 فیلم "ای یو ای"

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=MAyJR6KX93g

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام ...شرمنده مزاحم شدم ..یه سوال داشتم هر کاری کردم نتونستم از کسی بپرسم .مجبور شدم دست به دامن سایت بشم ..این قدر گشتم تا شما رو پیدا کردم ..شرمنده شاید سوالم خنده دار باشه اما خیلی برام مهم است ...من چه جوری بفهمم که طرف مقابلم تا حالا از پشت نزدیکی داشته یا نه ...ممنون میشم به سوال من جواب بدید ..
اگه ممکنه جوابش رو روی ایمیلم ارسال کنید
alireza_136469

فهمیدنش حتی برای موارد لزوم از نظر پزشکی قانونی بسیار سخت هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد