بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

جراحی ترمیمی(پلاستیک)

 

 جراحی پلاستیک 

 

امروزه جراحی پلاستیک در بازسازی نسوج آسیب دیده و بهبود شکل ظاهری و رفع آنومالیها پیشرفتهای زیادی نموده است . در این میان جراحی زنان نیز از این پیشرفتها بی بهره نبوده است. 

آنجه مسلم است زایمانهای مکرر- شیردهی و علل مادرزادی موجب تغییر شکلهای گوناگونی در بدن زنان میشود که گاها تاثیر سوئی بر روی اعتماد به نفس و کیفیت زندگی آنان دارد  

انواع اعمال جراحی پلاستیک و تصاویری از آنان در ادامه مطلب آورده میشود 

  


 ماموپلاستی



1.

ENLARGEMENT (Augmentation Mammoplasty):
This involves increasing the size of the breast through implants. A small incision is made in either the fold of the breast, in the armpit, or at the edge of the nipple areola complex. SSCS utilizes both silicone and saline breast implants

2.

REDUCTION (Reduction Mammoplasty):
This procedure is most-often performed on women with disproportionately large breasts to relieve physical discomforts such as backaches and irritation at the crease of the breasts, and can serve to make physical activity easier and more comfortable. It can also be done for purely aesthetic reasons. This procedure, the effects of which are permanent, can be beneficial at any age; however, it's best performed after breasts are fully developed. This procedure is not recommended for women who want to breastfeed, since ducts leading to and from the nipple may need to be severed.

3.

RECONSTRUCTION:
Exciting new medical advances have made it possible to create a breast -- using a woman's own body tissue, not implants -- that comes remarkably close in matching the form and appearance of a natural one. In fact, reconstruction is now possible immediately following a mastectomy, so that a woman can wake up with a breast mound already in place, and be spared the anguish of seeing herself with a breast missing.

4.

LIFT (Mastopexy):
This procedure, the virtual equivalent of a facelift, is performed to give sagging breasts a more uplifted, youthful appearance

  

   Go to fullsize image  

 

 

  

Go to fullsize image 

 

 

 

 

Go to fullsize image    

 

 

 

Go to fullsize image 


 
ابدومینوپلاستی    
Abdominoplasty 
 Go to fullsize image  
 
 
 
Go to fullsize image  
 
 Go to fullsize image  
 

 
لیپوساکشن   
Liposuction 
 
 
 
 
   Go to fullsize image 
 
 
   


 

  لابیوپلاستی  

Labioplasty  

 

 

          

        Go to fullsize image      

 

قبل از عمل 

 

 

         Go to fullsize image   

 

بعد از عمل

 


 

کلپورافی قدامی و خلفی 

 

 

 سیستوسل شدید 

افتادگی مثانه  

(قبل از عمل)  

 

حین عمل   

  

 

حین عمل  

 

 

 

بعد از عمل



 

هایمنوپلاستی 

 

Hymenoplasty 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Go to fullsize image      

 

 

Go to fullsize image 

   

  

 

پرده بکارت سالم  

 

 

پرده بکارت پاره شده 

 

 

 Procedure Performed: Hymenoplasty

  
 
 
Before hymenoplasty

 

During hymenoplasty


After hymenoplasty

Outcome: The patient had a successful trip to the Middle East and enjoyed her wedding. She had painful intercourse on her wedding night but was ecstatic that she bled and was able to prove her virginity to her new husband and family. 
 

 


 

 

(لیپوساکشن چربی ناحیه مونس پوبیس(روی عانه 

 

Mons pubis liposuction 

 

  

 

 


 

 

برداشتن کلیتورال هود  

 

Clitoral hood removal 

 

Clitoral Hood Reduction Excess skin on the sides of the clitoris often causes the clitoris to look enlarged or uneven. Genetics, estrogen, and testosterone exposure can make significant changes in the way the clitoral area appears. A labiaplasty itself may result in the appearance of a relatively larger clitoral area since the excess labia have been removed drawing the eyes to the clitoral region. Dr. Alinsod offers an exceptionally precise surgery for women seeking to improve the aesthetic appearance of their genital area by excising the extra folds of skin lateral to the clitoris. The clitoris itself and its nerves are never touched. This is NOT clitoral mutilation or clitoral un-hooding. Clitoral Hood Reduction is done in the office under local anesthesia. The procedure takes 30 minutes to perform..



* Please note: all the photos show labiaplasty WITH clitoral hood reduction 

 


 

جوان سازی واژن 

vaginal rejuvanation  

 

 

 

  

 

قبل از عمل   

  

 قبل از عمل از نمای نزدیک (پارگی بدنبال زابمان طبیعی) 

 

 

 

بلافاصله بعد از عمل  

 

 

 

دو ماه بعد از عمل

 


 

نظرات 50 + ارسال نظر
دانشجو یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://mamai.blogfa.com

با سلام
وبلاگ بسیار مفیدو پرمایه ای دارین..
من به همراه دیگر دوستانم در رشته کارشناسی مامایی خوشحال می شیم با شما تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشید.

حتما .خوشحال میشم

پیمانه یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . ممنون از این اطلاع رسانی عالی ! من طی دو ماه آینده قرار است یک جراحی ترمیمی بعد از زایمان طبیعی انجام دهم و مطالب شما خیلی به من کمک کرد تا بدانم کجا هستم و به کجا خواهم رسید ! فقط می خواستم بدانم آیا باید تک تک کارهایی را که شما ذکر کردید و من می خواهم انجام دهم از پزشکم درخواست کنم یا او خودش می داند چه کند ؟

خواسته خودتان را بطور کامل برای بزشکتان شرح دهید و نوع عمل را خود بزشک تشخیص خواهند داد
نگران نباشید

مریم شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

با سلام و تشکر از وبلاگ مفیدتان
من در مورد جرحی برداشتن کلیتورال چند سوال داشتم
1-آیا این عمل نیاز به بیهوشی دارد
2-دوره نقاحت بعد از عمل چقدر میباشد
3-فرق عمل لابیوپلاستی با برداشتن کلیتورال هود در چیست
4- در صورت امکان حدود تقریبی هزینه این عمل چقدر میباشد

سلام
این عملبا بیهوشی خفیف بهتر انجام میشود
دوره نقاهت ۱- ۲ هفته هست
در لابیو پلاستی لابیا ها کوچک میشوند ولی در برداشتن کلیتورال هود قسمتی از کلیتوریس هم برداشته میشود که این کار زیاد توصیه نمی شود

فاطی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ


با سلام و تشکر از وبلاگ مفیدتان در واقع جواب سوالاتی رو که من خیلی خجالت می کشیدم از کسی بپرسم در وبلاگ شما پیدا کردم موفق باشید...
من در مورد لابیلوپلاستی چند سوال داشتم
1-آیا این عمل نیاز به بیهوشی دارد
2-دوره نقاحت بعد از عمل چقدر میباشد
3- در صورت امکان حدود تقریبی هزینه این عمل چقدر میباشد

حقیقتش با بیهوشی سطحی این عمل بهتر انجام میشه و معمولا مثل بقیه اعمال پلاستیک هزینه ان بسته به نظر جراح هست

skybnegin سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام . ممنون از وب خوبتون.
در شیراز جایی هست که عمل لایبو رو انجام بدن. میشه یه جایی یا خانم دکتری رو معرفی کنید.
ممنون میشم جوابم رو بدین.

سلام عزیزم حتما هست ولی من کس رو الان خاطرم نیست
ماه دیگه تهران هستم خواستید تشریف بیارید با کمال میل براتون انجام میدم.

نرمین شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام خانم دکتر و تشکر .اگر ادرار یک زن به سمت چپ یا راست منحرف شود آیا به دلیل ناهنجاری در ناحیه جنسی اوست و با این عمل ها اصلاح میشود ؟؟

نسترن سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام می خواستم ببینم کسی که باکره هست می تونه عمل لابیو پلاستیو انجام بده یا نه؟منظورم اینه که ممکنه در طول عمل هایمن آسیب ببینه؟ممنونم از راهنماییتون

سلام
بله عزیزم میتونید این عمل رو انجام بدید و معمولا معلوم نمیشه که عمل کردید.

بیتا چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

با سلام.من دختری۲۸ساله ام.درکودکی به بیمای سرطان(توموردرناحیه تخمدان ومثانه) دچارشدم که الحمدلله بعد۸سال خوب شدم.امابعلت پرتودرمانی قسمت باسن وقسمت پشت ران با سمت چپم قرینه نیست.وبرآمدگی باسن بصورت پراکنده ازباسن تا پشت رانم قراردارد.متاسفانه بهمین خاطر نتوانستم تابحال ازدواج کنم.روشهای فیزیوتراپی-ورزش-...امتحان کرده ام.اخرین بار پزشک بمن گفت که ازخیرعمل بگذرم چون امکان عفونت هست.ولی میخواهم بدانم آیاواقعا راهی هست؟درمشهدبه کجامراجعه کنم ؟روشی غیرجراحی هست که زودترجوابدهد؟با تشکر

سلام بیتا جان
اگر نسبتا چاق هستید و ذخیره چربی به حد کافی دارید میتوان چربی را از قسمتهای دیگر برداشته و در این ناحیه تزریق نمود
برای اینکار به جراح پلاسستیک مراجعه کنید
نگران عفونت نیز نباشید امروزه این کار با ضریب اطمینان بالایی انجام میگیرد.

Nasim شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ق.ظ

Salam,Khaste Nabashid,Mikhastam Bedonam Aya Labioplasty Avarezi Ham Dare?

عوارضی ندارد. گاهی بعد از عمل مقداری تورم و خون مردگی در این ناحیه بوجود می اید که در عرض یک یا دو هفته خود بخود بهبود می یابد.

نورا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://zananzayemannazaei.blogsky.com

باسلام خدمت خانم دکتر. من42سالمه وتازه فهمیدم که عمل لابیوپلاستی برای زیبایی دستگاه تناسلی وجود داره. من شهرستان هستم می خوام یه وقت بگیرم. کی وقت می دید/

الف-ق یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام .من در کودکی دچار صانحه ای شدم که پرده بکارت خودم را از دست دادم حالا برای عملhymenoplasty میخواستم از شما وقت بگیرم با کجا باید تماس داشته باشم.

مریم یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://zananzayemannazaei.blogsky.com

سلام ببخشید من ازدواج نکردم آیا می تونم عمل لابیو پلاستی انجام دهم هزینه عمل حدوداً چقدر است

الی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام من میخوام عمل لابیو پلاستی را انجام بدام در تهران سکونت دارم اگر ممکنه به ایمیل من شماره و آدرس مطبتونو و هزینه تقریبی عمل رو بفرستید.

با ایمیل drpourghorbanreception@yahoo.com
برای تعیین وقت عمل تماس بگیرید

مریم سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام خانم دکتر. از اینکه آخر سال مزاحم وقتتون می شم قبلا عذرخواهی می کنم. من می خوام عمل ابدومینوپلاستی را روی شکمم انجام بدم 34 ساله هستم و یکبار سزارین کردم. اولاً می خواستم بدونم هزینه عمل چقدر می شه و خودتون این عمل را انجام می دین؟ دوماً می شه بعد از این عمل باز هم باردار شد یا نه؟
متشکرم. سال خوبی داشته باشید.

با سلام
خودم براتون انجام میدم ولی اگر میخواهید دوباره باردار بشید بهتره بذارید بعد انجام بدید البته از نظر بارداری مشکلی نیست ولی مجددا نمیشه این عمل رو تکرار کرد

مریم دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ق.ظ

با سلام و عذرخواهی مجدد می خواستم هزینه عمل ابدومینوپلاستی را بدونم ضمن اینکه اولین زمانی که می تونم از شما وقت بگیرم چه زمانی است؟

ماهک جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

خانم دکتر عزیز من نمیدونم چرا شما جواب من یه نفر رو نمیدید؟من میخوام بدونم اگه خود شما لابیوپلاستی رو انجام بدید چقدر هزینش میشه؟من توی شهرستانم.فرصت ویزیت ندارم.هزینش برام مهمه.به اندازه 1cm.خواهش میکن که جواب منو به ایمیلم ارسال بفرمایید.لطفاً.میدونم سرتون شلوغه.اما خواهش میکنم.ضمناً میخوام بدونم که که با بیحسی توی مطب میشه؟و بعد از چند وقت میشه نزدیکی داشت؟آیا بعد از جراحی مشخصه؟23 ساله:متاهل.بدون زایمان.

تینا چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ

با سلام و تبریک سال نو همانطوریکه یکی دیگه از دوستان هم خواسته هزینه عمل ابدومینوپلاستی را می خوام بدونم و اینکه چقدر بعد از عمل باید استراحت داشته باشیم.

هزینه بستگی به بیمارستان محل عمل دارد و معمولا اعمال پلاستیک بالای یک ملیون هزینه دارند
بعد از عمل یک تا دو هفته باید استراحت داشته باشید

یگانه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام خانم دکتر من دختری 23 مجرد هستم که لابیا ماژور دارم . از این مثله ناراحتم . بنظر شما قبل ازدواج جراحی پلاستیک کنم یا بعد ازدواج ؟ در این صورت برای ازدواجم مشکلی پیش نمیاد؟ قبل ازدواج باید به طرف مقابل بگم که الت تناسلی من به شکل است؟ ممنون از شما

نگران نباشید اصلا مشکلی نیست

ع س سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

میشه لطفاً هزینه ی تقریبی لابیوپلاستی رو بگید .و اینکه ایا عوارض جدی ای داره یا نه؟بعد از عمل مریض بستری هم میشه یا بلافاصله برکیگرده منزل؟
ممنون

۵۰۰-۶۰۰ تومن و عمل سرپایی هست

مریم پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

ye vaght baraye hymenplasty mikhastam.

الهام سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

مادر من 63 سالشه و به خاطر زایمان هایی که داشته چربی زیادی در قسمت شکمش وجود داره آیا این عمل براش خطر ناک نیست؟ ممنون میشم از راهنمایی شما

معمولا عملهای زیبایی در سنین بالا توصیه نمی شود

هانیه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام خانم دکتر
میخواستم بدونم اگه بخوام واسه لبیوپلاستی نوبت بگیرم واسه کی بهم نوبت میدید؟ فکر کنم الان ایران تشریف ندارید. ولی برای زمانی که اومدید ایرن کی میتونید بهم نوبت بدید؟
من با در نظر گرفتن شرایط خودم فکر میکنم 100 درصد به این عمل زیبایی نیاز دارم

مرسی

شیوا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ق.ظ

با سلام.
من 20 سالمه و مجردم و مشکل لابیا ماژور دارم .بابت این موضوع خواستگارهامو رد کردم و واقعا اعتماد به نفسمو از دست دادم .آیا میتونم این عملو انجام بدم؟ عملش طوری هست که همراه نخواد؟ راستش اصلا نمیخوام حتی مامانم هم چیزی بفهمه...

بله میتونید عمل کنید کمی عملش دردناک هست ولی بعدش نتایج خوبی داره

مرمر پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام میشه بگید دکتر خوب برای عمل لابیا پلاستی در اهواز میشناسید یا نه؟مرسی

اهواز نه

ن.م پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
می خواستم ببینم برگشتید ایران؟ من منتظر برگشتن شما هستم که پیشتون عمل کنم. مرسی

سلام عزیزم
متاسفانه هنوز فرصت نشده بیام ولی در اینده نزدیک اومدنم رو بهتون خبر میدم

مریم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام می خواستم یه وقت برا لابیاپلاستی و هایمنوپلاستی ازتون بگیرم.می خواستم ببینم کی میتونید بهم نوبت عمل بدین.ممنون میشم.

سلام عزیزم
در ماه اینده تاریخ دقیق رو بهتون خبر میدم

سحر پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام خانم دکتر
خواهش میکنم جواب من رو بدید
هنوز هم هزینه ی کوچک و متقارن کردن لبهای بزرگ همون ۶۰۰ تا ۷۰۰ هستش؟

هزینه ها تقریبا همون هست و تغییر زیادی نکرده

س.ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام خانوم دکتر عزیز ! من دو سال پیش نزد خود شما عمل لابیو پلاستی انجام دادم. شما تزریق چربی هم میتونید در ناحیه لبهای بزرگ انجام بدید؟

سلام عزیزم
بله ولی باید چربی از بدن خودتون با ساکشن بردارم یعنی باید ذخیره چربی داشته باشید

hoda جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

نکنه منو یادتون رفته باشه:(

هدی جان
این اواخر مشغله بسیار زیادی داشتم و اصلا فرصت نکردم
در اولین فرصت که بتونم بیام ایران بهتون اطلاغ میدم
به همین وب لاگ مرتب سر بزنید

اناهیتا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ق.ظ

من میخوام برای عمل لابیوپلاستی خدمتتون برسم چه جوری میتونم وقت بگیرم یا با شما در تماس باشم اگه میشه یه شماره تلفنی چیزی از خودتون بزارید بعد یه سوالی هم داشتم عمل لابیوپلاستی باعت برطرف شدن تیرگی لبه های کلیتوریس هم میشه یا خیر ممنون میشم جوابمو بدید با تشکر

mitoonid dubai tashrif biyarid ?

S.F جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

خانوم دکتر عزیز من یکبار توسط خودتون لابیو پلاستی انجام دادم آیا امکانش هست برخی قسمتها رو دوباره بردارم ...؟ اگر این کا رو انجام بدید برام بعلاوه تزریق چربی به لبهای بزرگ چقدر هزینش میشه؟

سپاس

سلام بله عزیزم
در تماس باشید تا ویزیت بعدی ببینمتون .

سارا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

خانوم دکتر یعنی دیگه ایران نمیایید ؟؟

tarikh omadanam ro khabar midam

nahid دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

salam
khanom dr age mishe lotfan ye pezeshke khob dar tehran morefi konid baraye amale labiaplasty va inke age khodeton tashrif avordin tehran hatman khabar bedin mamnon ba tashakor........

samira پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

salam khanome dr shoma to sale 91 miyayn tehran aga malom nist lotfan ye dr khob to tehran morafei konid.merc

مریم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ

سلام
برای لابیوپلاستی و هایمنوپلاستی وقت میخواستم .
ممنون

گلناز چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
من احتیاج به عمل لابیوپلاستی دارم لطفا یه وقت ویزیت به من بدید من هیچ آدرس وشماره ای از شما ندارم و تصادفی این صفحه رو تو اینترنت پیدا کردم.

گلناز چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
من احتیاج به عمل لابیوپلاستی دارم لطفا یه وقت ویزیت به من بدید من هیچ آدرس وشماره ای از شما ندارم و تصادفی این صفحه رو تو اینترنت پیدا کردم.

دیبا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام ، روز بخیر
خانم دکتر عزیز برای معاینه وقت ویزیت میخواستم اما نمیدونم با چه شماره ی تماس بگیرم ، لطفا در صورت امکان شماره مطب تون رو برای تعیین وقت برام بزارید. مرسی

دیبا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام خانم دکتر عزیز،روزتون بخیر
متاسفانه متوجه شدم که ایران تشریف ندارین،من نیاز فوری به ویزیت دارم اگر قصد برگشت ندارین لطف میکنین یکی از همکاران متخصص و ماهرتون رو در تهران برای جراحی به ما معرفی کنین و اگر قصد برگشت دارید لطفا زمان احتمالی رو بیان میکنید. خیلی ممنونم

مهسا کاظمی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

با سلام لطفا شماره مطب رو برای من بزارین قصد دارم وقت بگیرم و خدمت شما برسم.با تشکر -کاظمی

ساره یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام خانم دکتر. من حدود 10 روز پیش عمل تنگ کردن واژن و کوچک کردن لبه های واژن رو در بیمارستان چمران تهران انجام دادم.اما از شکل بوجود اومده اصلا راضی نیستم.خیلی هم دردو سوزش داشتم و هنوز هم سوزش دارم.بخیه هایی که زدن خیلی بدشکل و اصلا راحت بهتون بگم که مچالم کردن. اگه میشه راهنماییم کنید. ممنون از لطفتون.

Anyonymous سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام ، من می خوام مینورا لابیامو جراحی کنم... اما اصلا حدود مبلقش رو نمی دونم... اگه می شه یکی به من اطلاع بده... اگه بتونید به من کمک کنید.. خیلی ممنون می شم.

nooshafarin شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

salam khanoom doctor,shoma dar uk ham tashrif miyavarid?hazineye labioplasty dar englis ro midoonid?

م.م پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام. من دختری 36 ساله هستم. دو سال پیش بر اثر یک حادثه پرده بکارت خود را از دست دادم. بعلت این موضوع دارم تمام خاستگارامو رد میکنم اما میخوام ازدواج کنم و به گناه نیافتم. میخوام عمل هایمنو انجام بدم. لطفا کمکم کنید تا بتونم زندگیمو حفظ کنم. اگر میشه به ایمیلم آدرس و شماره و ایمیل بفرستید. بسیار سپاسگذارم.

اینترن شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام خانم دکتر من خودم اینترن هستم و مجرد
از بزرگی labia minor شکایت دارم عمل labia plasty بعدش نیاز به admission و یا int.foley دارد?

mary پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

salam mishe befarmaid baraye tiregie labiahaye bozorg chikar mishe kard,va 2reye neghahate bad az labia pelasti chan haftas man kh az jarahi mitarsam

مینا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام خانم دکتر عاجزانه تقاضا دارم سوال منو زود جواب بدید دختری 22 ساله هستم که شکل ظاهری آلتم اصلا شبیه هم سن و سالای خودم نیست خیلی رک بگم شبیه چیزیه که از گردن خروس آویزونه به خاطر همین همه ی خواستگارامو رد کردم هیچ کس هم از این مشکل من خبر نداره ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

انیسه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

من عمل لابیا انجام دادم بعد از عمل فوق العاده دردناک است به همه توصیه میکنم که زیر نظر یک متخصص خیلی ماهر انجام بدید و اینکه کلا از این عمل پشیمون هستم چون زیاد از لابیا برداشت کرده و شکل ظاهری خوبی ندارد

ف صفایی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

با سلام برای عمل لابیوپلاستی هم وقت می خواستم و هم هزینه رو اعلام بفرمایید. خانم 38 ساله تهران

g دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

man ham mese baghie mikham amale labia anjam bedam va

age momkene adres va sh shma ro dashte basham
man dobey rahatre baram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد