بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

بیماریهای زنان زایمان و نازایی

وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران

وسایل کمک زایمانی

وسایل کمک به زایمان طبیعی 

 

 

فورسپس                                 واکیوم         

نظرات 1 + ارسال نظر
نگین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.amenehhhh.blogfa.com

با سلام
مرسی از نوشته های جالبی که نوشته اید واقعا عالی بود هر سوال در ذهنم بود حل شد ولی من یه مشکل دارم که هنوز هم به طور سوال مرا حیران کرده
من دختر هستم و تماس سطحی داشته ام حالا هم که رفتم پیش پزشک گفته که کمی از پرده بکارت باز شده پرده من از نوع حلقوی است و می گوید که دو تا لبه پایینی باز شده است
می خواستم بپرسم ایا در شب عروسی بازم خون میبینم در ضمن تا به حال هیچ خونی ندیدم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد